Grenzen - Townsend en Cloud
-
Mrs. Pickwick
Grenzen - Townsend en Cloud
Voor mij heel herkenbaar boek waarin beschreven staat waarom het zo belangrijk is om aan te geven wat je wel en niet wilt en om te weten waar je je voor verantwoordelijk moet voelen. Boek is op de Bijbel gestoeld, prima literatuur voor mensen die geleerd hebben dat "naastenliefde" hetzelfde zou zijn als "jezelf wegcijferen"
Dag Mrs. Pickwick,
Wat een leuke naam heb je.
Ik zat naar de titel van dit boek te kijken, ineens ging een lichtje branden. Ik heb het en ik heb er een aantal jaren geleden veel aan gehad! Ik dacht dat ik had weggedaan, omdat het nogal op bijbelse grondslag is, maar ik heb het nog. Gelukkig, want dan kan ik er later nog eens naar kijken en me herinneren hoe intensief ik toen bezig was me uit een bepaalde situatie te bevrijden. Is goed gelukt trouwens.
Wat een leuke naam heb je.
Ik zat naar de titel van dit boek te kijken, ineens ging een lichtje branden. Ik heb het en ik heb er een aantal jaren geleden veel aan gehad! Ik dacht dat ik had weggedaan, omdat het nogal op bijbelse grondslag is, maar ik heb het nog. Gelukkig, want dan kan ik er later nog eens naar kijken en me herinneren hoe intensief ik toen bezig was me uit een bepaalde situatie te bevrijden. Is goed gelukt trouwens.
Fly silly seabird
No dreams can possess you
Joni Mitchell
No dreams can possess you
Joni Mitchell