Hallo allemaal,
Ik heb nieuw hier en wil heel graag overdag naar een groep.
Ik ben een single mommy van 14 mnd oud zoontje en kan dus niet savonds....
Zijn er meerdere geinteresserde voor zo'n groep?
Alvast Bedankt
Appel
opzoek naar dag groep amsterdam of hulp er een op te starten
Norwoodgroep overdag
Hallo Appel.
Ik las net je berichtje van januari alweer. Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een Norwoodgroep, maar ik ben bezig met het opzetten van een groep die overdag gaat starten, nl op maandag van 10.00u-11.00u. De eerste bijeenkomst staat gepland as maandag 08 april, hoogstwaarschijnlijk in de trubendorfferkliniek in Amsterdam Oost. Mocht je nog interesse hebben kun je je aanmelden via mailadres: adebruijne@xs4all.nl
Groetjes, Angelique.
Ik ben zelf ook alleenstaande moeder en wil ook graag naar een daggroep.
Ik las net je berichtje van januari alweer. Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een Norwoodgroep, maar ik ben bezig met het opzetten van een groep die overdag gaat starten, nl op maandag van 10.00u-11.00u. De eerste bijeenkomst staat gepland as maandag 08 april, hoogstwaarschijnlijk in de trubendorfferkliniek in Amsterdam Oost. Mocht je nog interesse hebben kun je je aanmelden via mailadres: adebruijne@xs4all.nl
Groetjes, Angelique.
Ik ben zelf ook alleenstaande moeder en wil ook graag naar een daggroep.
Geinteresseerd in het ontwaken van het nieuwe, verlichte bewustzijn op deze aarde, waarbij alles wat daaruit voortkomt niet wordt ingegeven door het ego. Dit bewustzijn wordt vaak versluierd door vastzittende overtuigingen, verslavingen, denkpatronen etc.