Gisteren middag net na het gezamelijk boodschappen doen.
Mijn man wilde weten wat er aan de hand was met mij.
Dat hij het vreemd vond dat ik dinsdag weg was.
Dat donderdag met een vriendin weg was, en s'avonds met haar richting rotterdam reed om ook 1 nachtje bij mijn moeder te slapen omdat mijn dochter daar logeerde.
Maar ik kwam die dag erop pas in de middag terug.
En ik was er afstandelijke, wilde geen handje vasthouden en geen aanraking.
Dus de vraag was, wat is er met je aan de hand.
Op één of andere manier kreeg ik zo'n kracht om te zeggen dat ik bij hem weg wilde.
Daarna is alles in zo'n stroomversnelling gegaan.
Ik heb vannacht samen met mijn dochter in het grote bed geslapen mijn man lag op de kamer van mijn dochter.
Vannacht ben ik eruit gegaan en heb via internet een adviesgesprek aangevraagd bij de scheidingsmakelaar.
Ik wil er voor onze dochter wel op een goed manier uitkomen.
En der moet voor mij veel geregeld worden zoals een uitkering enzo, maar dat schijnen ze bij de scheidingsmakelaar allemaal te kunnen regelen.
Ook wie waar gaat wonen.
Dat het in zo'n stroomversnelling zou gaan was niet helemaal mijn bedoeling maar dat zal wel zo moeten zijn.
Primrose
De signalen waren er al
vanavond weer terug naar huis en dan hopenlijk in gesprek
Tja na een paar dagen uit huis te zijn geweest met me dochter en de hond heb ik even kunnen relativeren van hoe en wat.
Vanochtend met de scheidingsmakelaar contact gehad en verteld wat ik wil en dat ik advies wil hoe ik het kan bereiken.
me partner is zich niet echt bewust zo lijkt het dat het me serieus is.
Hij haalt me op van me vakantieadres (scheelt me vader weer en rit).
Voor de rest is veel contact tussen hem en mij via sms gegaan wat weer iritatie opleverde bij mij en ook bij mij moeder.
"als er wat is bel dan even" zei me moeder.
ach ja.
Morgen hoop ik dat de scheidingsmakelaar me terug belt zodat ik een afspraak kan maken voor een adviesgesprek hopenlijk met partner.
Om te proberen in een zo harmonieuse manier uit elkaar te gaan.
We hebben tenslotte ook een kind waar we rekening mee moeten houden.
En die heeft het al moeilijk zat.
God mag weten hoe het gaat verlopen de komende tijd maar ik weet dat ik bij mezelf moet en zal blijven.
Het kan even goed gaan, maar het patroon waar we inzaten is er zo weer terug.
Daar kan je donderop op zeggen.
Ik wil geen concessies meer doen, en hoop dat ik sterk genoeg ben om me te weren tegen zielig doenne rij.
tis toch al zo'n val waar je omdat je niet anders weet, zo weer in tuimelt.
Maar goed, we zullen zien.
Primrose
Vanochtend met de scheidingsmakelaar contact gehad en verteld wat ik wil en dat ik advies wil hoe ik het kan bereiken.
me partner is zich niet echt bewust zo lijkt het dat het me serieus is.
Hij haalt me op van me vakantieadres (scheelt me vader weer en rit).
Voor de rest is veel contact tussen hem en mij via sms gegaan wat weer iritatie opleverde bij mij en ook bij mij moeder.
"als er wat is bel dan even" zei me moeder.
ach ja.
Morgen hoop ik dat de scheidingsmakelaar me terug belt zodat ik een afspraak kan maken voor een adviesgesprek hopenlijk met partner.
Om te proberen in een zo harmonieuse manier uit elkaar te gaan.
We hebben tenslotte ook een kind waar we rekening mee moeten houden.
En die heeft het al moeilijk zat.
God mag weten hoe het gaat verlopen de komende tijd maar ik weet dat ik bij mezelf moet en zal blijven.
Het kan even goed gaan, maar het patroon waar we inzaten is er zo weer terug.
Daar kan je donderop op zeggen.
Ik wil geen concessies meer doen, en hoop dat ik sterk genoeg ben om me te weren tegen zielig doenne rij.
tis toch al zo'n val waar je omdat je niet anders weet, zo weer in tuimelt.
Maar goed, we zullen zien.
Primrose