Verslaafd?
-
laurakoldewijn
Verslaafd?
Al 13 jaar ken ik mijn man, eerste gelukkig maar sinds 4 jaar is het alleen maar leugens en is hij 2 x vreemdgegaan. Het punt is dat ik hem ondanks alles maar niet los kan laten en hem x op x vergeef. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen! Wie kan mij helpen
4 jaar lang ben ik al bezig met dezelfde man die me heeft bedrogen vernederd en ik kan hem niet loslaten wie kan mij helpen
-
laurakoldewijn
Wanhopig
Vier jaar geleden begon de ellende, hij kreeg een relatie met een collega, na veel controle en een gevoel kwam ik er uiteindelijk achter, ik was zwanger van mijn eerste zoontje. We zijn een jaar uit elkaar geweest en kwamen toch weer bij elkaar. Hij gaf aan dat het hem was overkomen en dat hij ook niet wist waarom. Hij had spijt wou me terug en deed daar ook alles aan. Ik heb hem na een jaar weer toegelaten in mijn leven en we zijn twee jaar terug getrouwd. Mijn vrienden en familie hadden hem vergeven en alles was weer een beetje beter totdat een half jaar na mijn huwelijk het weer van voren af aan begon... Een tweede keer vreemdgaan en alleen maar leugens. Volgens de psycoloog heeft hij borderline trekken maar het is nog steeds niet duidelijk wat hij nou exact heeft. Zelf ben ik in schematherapie geweest maar na 18 weken kan ik het nog steeds niet loslaten.... Ik wordt er gek van in mijn hoofd en ben alleen maar met hem bezig. Moet ik het voor een derde keer proberen en weer misschien al die pijn ondergaan of moet ik hem loslaten, wat overigens iedereen mij adviseert.
Wie heeft ook gelijke ervaringen deel ze met mij want ik snak er naar..
Liefs
Wie heeft ook gelijke ervaringen deel ze met mij want ik snak er naar..
Liefs
4 jaar lang ben ik al bezig met dezelfde man die me heeft bedrogen vernederd en ik kan hem niet loslaten wie kan mij helpen
Hallo Laura,
Je bent hier op het Norwoodgroep Forum, voor vrouwen die kampen met relatieverslaving. Als je enigszins het idee hebt dat dit van toepassing is op jou, raad ik je aan eerst het boek 'Als hij maar gelukkig is' van Robin Norwood te lezen.
En als je dat al gedaan hebt, en je herkent jezelf in de problematiek die daarin beschreven staat, raad ik je aan het herstelplan te gaan volgen (hoofdstuk 10). Relatieverslaving is niet iets wat je in een paar maanden therapie kunt oplossen.
Succes!
Annna
Je bent hier op het Norwoodgroep Forum, voor vrouwen die kampen met relatieverslaving. Als je enigszins het idee hebt dat dit van toepassing is op jou, raad ik je aan eerst het boek 'Als hij maar gelukkig is' van Robin Norwood te lezen.
En als je dat al gedaan hebt, en je herkent jezelf in de problematiek die daarin beschreven staat, raad ik je aan het herstelplan te gaan volgen (hoofdstuk 10). Relatieverslaving is niet iets wat je in een paar maanden therapie kunt oplossen.
Succes!
Annna
Re: Wanhopig
Het continu in het hoofd met hem bezig zijn, heel herkenbaar.
Voor mij heeft het naar anonieme 12stappen-groepen gaan geholpen. (Er staat hier ergens een lijst.)
Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden hoor.
Goeds,
Diana
Voor mij heeft het naar anonieme 12stappen-groepen gaan geholpen. (Er staat hier ergens een lijst.)
Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden hoor.
Goeds,
Diana