Graag stel ik me voor, ik voel me ontzettend wanhopig en zou

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
As36

Graag stel ik me voor, ik voel me ontzettend wanhopig en zou

#1 Bericht door As36 » zo mei 02, 2010 3:50 pm

graag in contact komen met mensen, want een zelfhulpgroep is voor mij veels te heftig, ik zou liever in therapie gaan bij iemand in de buurt van Hoorn.

Ik ben een vrouw van 37 jaar, moeder, en vijf jaar geleden gescheiden na 15 jaar.

Na een periode alleen leerde ik een man, die mij nu zover heeft dat ik erachter ben dat ik relatieverslaafd ben. Vanaf het begin is de relatie moeizaam geweest, hij had vele problemen, was labiel, had geldzorgen, een ziekte en nog een heleboel.

Ik was zelf net weer opgestart na een zware periode na de scheiding en kort erna het overlijden van mijn moeder. Toch heb ik me met hem ingelaten, hij was heel passioneel en totaal anders als mijn exman, ik dacht hem wel positief te kunnen veranderen.

In de tijd erna is er veel gebeurd.

Situatie is nu zo dat we (gelukkig!) niet meer samenwonen.
Wel ga ik nog steeds gebukt onder de relatie, omdat er iets in me is wat het niet durft uit te maken.

Er zijn nauwelijks voordelen; sex is ronduit slecht (hij is totaal egoicentrisch) blowt de hele dag, is geen fijne kamaraad omdat hij niet tot een normaal gesprek in staat is, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het enige fijne is dat hij soms iets buitenshuis met me doet (booschappen halen, of mee naar zwemles/oudergesprekken van mijn kinderen)

Ja, ik lees nu terug, en het is in- en intriest dat ik dit laat gebueren.
Ik ben een goed opgeleide vrouw, goede baan........ik ben aardig wanhopig inmiddels.

Als overmaat van ramp heb ik zelf ook veel naar de drank en helaas ook weleens zwaarder gegrepen. Nooit in bijzijn van de kinderen, maar het feit dat het is gebeurd geeft voor mij veel aan.

Zijn er mensen waarmee ik in contact zou kunnen komen?
Of een therapeute in de buurt van Hoorn.

Liefs

Ik hoop weer thuis te komen terug bij mezelf. Zodat mijn ogen de verwachting van het leven weer tegemoet kunnen stralen

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » ma mei 03, 2010 4:13 pm

Hallo As36,
Ik vond dit bericht bij de afdeling 'Therapeuten' hier op dit form:
Anonymous schreef:Ik ken wel iemand in Purmerend 5 minuten lopen van het station
Ze is hypnotherapeut en sommige verzekeraars vergoeden dit. Wel voorschieten en je krijgt het dan terug van je verzekeraar. Ze is niet speciaal een norwood therapeut, maar werkt met diverse methodes. Ze is in ieder geval bekend met Norwood methode. Dus dan zul je er zeker wat aan hebben.

Haar adres kun je vinden op http://www.waterlandpraktijk.nl/
Mailen is denk ik het makkelijkst.

Haar Naam is Lucia Barecivic (ze is getrouwd met een kroat)

Ik heb zelf ook therapie bij haar gevolgd en ben er zeker over te spreken.
Misschien heb je hier wat aan?
Groeten, Anna

Plaats reactie