Hallo:)

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
shala8x

Hallo:)

#1 Bericht door shala8x » za jul 29, 2006 8:29 pm

Hallo allemaal,
ik weet eigenlijk niet hoe ik moet beginnen...moet eerlijk zeggen dat ik het erg moeilijk vind om iets over mezelf te vertellen. Ik heb deze site van iemand gekregen en ik dacht ik laat even een bericht achter.
Zoals misschien velen van jullie heb ik ook een relatie achter de rug die me veel heeft gekost en waarvan ik veel pijn aan heb overgehouden. Wonden die misschien noit echt zullen genezen..
wat ik heel graag kwijt wil en vragen wil is of jullie dit herkennen..
sinds dat mijn relatie uit is ben ik een heel ander persoon..veel harder en het lijkt alsof ik niet meer mezelf aan iemand kan geven..ik bedoel op gevoelsniveau...ik vind dat erg jammer..De echte ik is zoek en ik ben bang dat ik die nooit meer zou vinden...en je zou je afvragen misschien is dat ook maar goed zo! Ik weet het niet.........................

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » zo jul 30, 2006 12:47 pm

Hallo Shala8x, welkom!
Ik denk dat alles wat je schrijft voor iedereen van ons herkenbaar zal zijn. En je wonden kunnen zeker helen, als je weet hoe je dat moet doen. En het is ook zeker de moeite waard! dit verdien je!
Maar dit Gastenboek is niet bedoeld voor het uitwisselen van persoonlijke verhalen, maar voor reacties en suggesties over mijn website en forum. Er is een besloten forum voor vrouwen die hun persoonlijke verhalen willen uitwisselen (dit forum wordt dagelijks druk bezocht), maar een voorwaarde voor toelating is dat je het boek 'Als hij maar gelukkig is' van Robin Norwood hebt gelezen, ook het hoofdstuk over herstel en het belang (en werking) van de zelfhulpgroep. Ik weet niet of je dit boek al gelezen hebt, zo niet dan zou ik je dat zeker aanraden, het is een heel goed boek waardoor je al veel inzicht kunt krijgen in de problemen waar je mee te maken krijgt in je leven.
Succes! en sterkte! en laat nog eens iets van je horen!
Groetjes, Anna

Plaats reactie