hier een nieuw slachtoffer...

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
tilliedwars

hier een nieuw slachtoffer...

#1 Bericht door tilliedwars » di mar 25, 2008 12:08 am

Hallo allemaal,

Ook ik ben een relatieverslaafde! Dat kan ik toch echt niet meer ontkennen... Al mijn relaties zijn stuk gegaan en stuk voor stuk met veel drama. Mijn laatste relatie is de heftigste. Al lang weet ik dat ik met mezelf aan de slag moest, maar ik wist niet waar en hoe. Ik ben in therapie geweest voor mijn eetstoornis, maar dit raakte niet de kern...en nog steeds heb ik een eetprobleem.

Ik ben bijna 30 en zo had ik het allemaal niet in mijn hoofd. Mijn toekomst beeld was nu gelukkig te zijn met huisje, boompje, beestje. Toch viel (val) ik niet op mannen met wie dit mogelijk was.
De man waar ik mijn hele ziel en zaligheid 3,5 jaar in heb gestopt heeft me op een wrede manier gedumpt. Deze egoist (alcoholist cq drugsverslaafde) is ingetrokken bij een andere vrouw, maar de dag ervoor vroeg hij me nog bij hem te komen wonen....

Huilend ben ik naar paps en mams gegaan. Daar zei moeders mij een stukje te lezen in een blad van de apotheek. Nee dat wilde ik niet, maar stiekem toen ze in de badkamer was heb ik het gelezen. Het ging over het boek "als hij maar gelukkig is", even was ik bang dat de sientology of iets dergelijks erachter zou zitten. Maar na een inspectie op het internet bleek dit niet het geval. Met geluk heb ik het boek dezelfde middag nog gekocht voor 3 euro (meisje achter de kassa sloeg het niet goed aan). Het boek was me gegund! Ik moest het gewoon hebben!
Het is nu mijn bijbeltje!

Maar lieve mensen ik heb een lange weg te gaan... Ik ben inmiddels onder behandeling van een psychiater en binnenkort ga ik een zelfhulpgroep bezoeken!

Iedereen veel sterkte gewenst!

Liefs Jeanette

Plaats reactie