Nieuw te starten norwoodgroep in Nijmegen

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
tamara34

Nieuw te starten norwoodgroep in Nijmegen

#1 Bericht door tamara34 » zo aug 30, 2009 10:18 am

Hallo allemaal

Al langere tijd ben ik op zoek naar een norwoodgroep in Nijmegen.
Omdat er tot op heden niet zo'n groep bestaat en ik zelf er wel veel behoefte aan heb en met mij denk ik meerdere vrouwen, zou ik zo'n groep willen opzetten.
Via deze site zou ik graag reacties krijgen van vrouwen die zich willen aansluiten en eventueel mee willen helpen met het opstarten van zo'n nieuw te vormen groep.
Er staat nog een bericht op deze site over dit onderwerp, maar dit bericht is van vorig jaar en op mijn reactie werd er niet gereageerd.
Ik wacht af wat er hier aan reacties gaan komen.
Ik hoop dat er meer gemotiveerde vrouwen zijn en dat we binnenkort aan de slag kunnen

Suzanne

jessie3

#2 Bericht door jessie3 » zo aug 30, 2009 12:40 pm

Hallo Tamara,

Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd,

groetjes Jessie

Eva

groep Nijmegen

#3 Bericht door Eva » za mei 01, 2010 2:31 pm

Ik lees hierboven dat er interesse was om een groep in Nijmegen op te starten. Is deze er inmiddels of hebben mensen nog interesse.
Weet iemand anders iets over een andere groep in de omgeving van Nijmegen?

Ina Ida

norwoodgroep in Arnhem

#4 Bericht door Ina Ida » wo jul 18, 2012 9:25 pm

Binnenkort gaat er een norwoodgroep in Arnhem van start.
Informatie en aanmelden via: norwoodgroeparnhem@gmail.com

Zodra avond en tijd bekend is zal dit ook bij de Landelijke Lijst Norwoodgroepen gemeld worden.

We hebben al een locatie en een klein groepje vrouwen, maar er is nog genoeg plaats voor meer deelneemsters!

Hartelijke Groet, Ina Ida

Suzanne1974

ik woon ook in nijmegen

#5 Bericht door Suzanne1974 » za nov 03, 2012 8:04 pm

hoi allemaal, ben nieuw op het forum, ik woon ook in nijmegen dus als iemand nog een groep in nijmegen wil beginnen wil ik graag meedoen, ik las wel dat er eentje in arnhem start en heb een mail gestuurd maar nog niks vernomen., maar t liefste zou ik in nijmegen willen ook omdat ik geen auto heb.

groetjes suzanne

Ina Ida

#6 Bericht door Ina Ida » zo nov 04, 2012 8:14 am

Hallo Suzanne,

De groep in Arnhem draait elke woensdagavond van 19.00 tot 20.30 uur. Er is nog plaats en je bent van harte welkom! Er zijn meerdere vrouwen uit Nijmegen, misschien kun je iets afspreken over samen rijden. Ik heb je al gemaild en ik zal je ook de documentatie en de informatie over de locatie (=3x rijm ;)) sturen.

Hartelijke groet, Ina Ida

Plaats reactie