CoDA-groep in België!!

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
LucD

CoDA-groep in België!!

#1 Bericht door LucD » vr okt 27, 2006 12:46 pm

Dag beste mensen,

Ik ben nieuw op dit forum; een vrouw uit België heeft me van het bestaan van dit forum verteld.

Ik ben een herstellend verslaafde in een paar 12 stappenprogramma's sinds 8 jaar, maar merk al sinds het begin dat onder het dwangmatige gedrag een beerput van codependentie schuilgaat: een diepe verinnerlijkte schaamte, zelftwijfel, niet in touch met eigen gevoelens, grenzen, behoeftes, ...

Na een vastgelopen relatie eind vorig jaar omwille van codependentie wil ik nu een CoDA-groep in België opzetten.
Daar ik momenteel in Leuven woon, zullen de eerste zes meetings 1 keer per maand in deze stad zijn.
Er zijn momenteel al 5 geïnteresseerden om op deze manier het programma te proeven, met elkaar te delen over de codependentie in onze levens, er zo dieper bewust van te worden, en hersteltips uit te wisselen.

Als jij hierin interesse hebt, of gewoon wat meer wil weten, contacteer me dan op coda.vlaanderen@gmail.com.. Ik stuur je dan in bijlage het uit het engels vertaalde foldertje en de eerste stap.

Als jij de volgende stapteksten (2 t/m 12) van CoDA in het nederlands of engels zou hebben, zou je ons als beginnende groep ONTZETTEND kunnen helpen, want we hebben deze nog niet.

Groeten,
LucD. :idea:

Daantje
Contacteer:

Re: CoDA-groep in België!!

#2 Bericht door Daantje » vr okt 27, 2006 1:05 pm

Hallo LucD,
Ik heb een berichtje met aanhangsel naar dat mailadres gestuurd.
Veel succes (en goed van je),
Hold on!
Daantje

Plaats reactie