Dit boek heb ik jaren geleden gelezen, en vond het een steengoed boek. Alleen dekte het niet de lading van co-dependentie/relatieverslaving EN was ik nog te veel met anderen bezig in die tijd. Hierdoor las ik alles met een blik naar een ander.. Zo van: "Oh, dat is wel handig voor die en die om te weten" enz. enz.
Het is een boek met zeer vruchtbare teksen en opdrachten waarmee je tot zelfinzicht kunt komen en tot verandering van je situatie('s).
Hij begint dan ook ergens met: Je het het door, of je hebt het niet door en HET is dan jezelf.
Hij is dit boek gaan schrijven door stimulatie van Oprah Winfrey, nadat zij door hem gesteund in een rechtszaak in de 'winnaarshouding' is geholpen door hem.
P. McGraw zelf is een zoon van een alcoholist en komt uit een zeer arm gezin. Hij spreekt dus ook absoluut uit eigen ervaring.
Leer te leven van Phill McGraw
"Voel je goed in je lijf", van Dr. Phil McGraw.
Zeven sleutels voor de oplossing van je gewichtsproblemen.
Dit boek heb ik en is ook erg goed.
Ik heb dan wel nooit gewichtsproblemen gehad, maar uit ervaring weet ik dat voedsel met bijna alles in het leven samenhangt.
Ik kocht het boek, nadat ik gestopt ben met roken.
"De zeven sleutels in dit boek zullen voor jou de deuren openen naar een nieuw leven", aldus Dr. Phil
Zeven sleutels voor de oplossing van je gewichtsproblemen.
Dit boek heb ik en is ook erg goed.
Ik heb dan wel nooit gewichtsproblemen gehad, maar uit ervaring weet ik dat voedsel met bijna alles in het leven samenhangt.
Ik kocht het boek, nadat ik gestopt ben met roken.
"De zeven sleutels in dit boek zullen voor jou de deuren openen naar een nieuw leven", aldus Dr. Phil