Hai allemaal,ik ben nu al een paar keer op de Norwoodgroep wezen kijken,en heb me ook geregistreerd en aan Anna gevraagd om deel te mogen nemen aan het gesloten forum. Wil langs deze weg even laten weten dat ik het heel prettig vind om zoveel herkenning te vinden in de verhalen van jullie,ik had niet verwacht dat er zoveel meer mensen waren die een relatieverslaving hebben,voel mijzelf een stuk minder eenzaam hierdoor. Ik hoop dat ik snel met jullie op het gesloten forum van gedachten kan wisselen,dat ik anderen met mijn ervaringen misschien kan helpen en bijstaan en dat ik een beetje hulp krijg om de goede richting uit te blijven gaan,
Liefs Milly
Niet verwacht
Wat lief
Hai Jessie3,wat lief om zo snel te reageren en ik hoop inderdaad dat ik snel op het gesloten forum kan praten met de andere deelnemers. En ja,het is fijn dat er meer mensen zijn met de zelfde problemen,alleen jammer dat deze problemen er bestaan want zo leuk is het allemaal niet,he Ik heb net een punt achter mijn relatie gezet en moet echt knokken met mijzelf om niet weer toe te geven en constant voor mijzelf zeggen waarom het beter is om te stoppen,maar goed,ongetwijfeld bekend terrein.
Bedankt voor je berichtje en ik hoop tot gauw,
groetjes Milly
Bedankt voor je berichtje en ik hoop tot gauw,
groetjes Milly