Wie weet er een Norwoodgroep in Rotterdam ?
Wie weet er een Norwoodgroep in Rotterdam ?
Ik ben op zoek naar een norwoodgroep in Rotterdam.
Weet iemand een adres hiervan ?
Ook zou ik graag een naam en adres van een therapeut willen hebben die volgens deze methode werkt.
Alvast bedankt voor de reactie
Naomi
Weet iemand een adres hiervan ?
Ook zou ik graag een naam en adres van een therapeut willen hebben die volgens deze methode werkt.
Alvast bedankt voor de reactie
Naomi
niets doen is stilstaan; en ik wil groeien !!
Groep Rotterdam?
Ik las met belangstelling het artikel in het blad “Psychologie” van vorige maand en kwam zo op deze site terecht.
Bestaat er een groep in de omgeving Rotterdam?
Ik zou graag me graag willen aansluiten.
Bestaat er een groep in de omgeving Rotterdam?
Ik zou graag me graag willen aansluiten.
Hi,
Het is midden in de nacht en kan de slaap niet vatten. Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik aan een Norwoodgroep zou moeten komen. Ik heb de stukken gelezen van de 12 stappen Minnesota, die ik ook wel heb toegepast op mijn eigen problematiek. Uiteraard de relatieverslaving, als is er momentele geen relatie in mijn leven. Maar er blijft iets knagen. Daarbij het feit dat ik uit onvrede met mijzelf – wat weer voorvleit uit het probleem relatieverslaving en alles wat daar weer ten grondslag aan ligt (jeugdtrauma’s, slecht zelfbeeld, onvrede met mijn lijf en mijzelf) – niet goed weet hoe ik aan de slag zou moeten kunnen.
Wie kan mij helpen? Ik kom er namelijk echt niet meer uit!
Ik zal steeds verder weg in een negatieve spiraal.
Anna, weet jij echt niet iemand in de omgeving Rotterdam?
Want een eigen zelfhulpgroep oprichten zonder te weten hoe en wat, dat trekt ik nog niet. Ik heb het boek van Robin Norwood aangeschat, “Als hij maar gelukkig is”. Maar bij de eerste pagina’s zonk de moed me al in de schoenen. Zo veel herken ik in al de eerste casus.
Wie kan hier wat mee? Graag antwoord!
Grace
Het is midden in de nacht en kan de slaap niet vatten. Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik aan een Norwoodgroep zou moeten komen. Ik heb de stukken gelezen van de 12 stappen Minnesota, die ik ook wel heb toegepast op mijn eigen problematiek. Uiteraard de relatieverslaving, als is er momentele geen relatie in mijn leven. Maar er blijft iets knagen. Daarbij het feit dat ik uit onvrede met mijzelf – wat weer voorvleit uit het probleem relatieverslaving en alles wat daar weer ten grondslag aan ligt (jeugdtrauma’s, slecht zelfbeeld, onvrede met mijn lijf en mijzelf) – niet goed weet hoe ik aan de slag zou moeten kunnen.
Wie kan mij helpen? Ik kom er namelijk echt niet meer uit!
Ik zal steeds verder weg in een negatieve spiraal.
Anna, weet jij echt niet iemand in de omgeving Rotterdam?
Want een eigen zelfhulpgroep oprichten zonder te weten hoe en wat, dat trekt ik nog niet. Ik heb het boek van Robin Norwood aangeschat, “Als hij maar gelukkig is”. Maar bij de eerste pagina’s zonk de moed me al in de schoenen. Zo veel herken ik in al de eerste casus.
Wie kan hier wat mee? Graag antwoord!
Grace
-
Graciela en Carol
Norwoodgroep Rotterdam e.o.
Antwoord op jullie noodkreet!
Enige tijd hebben wij zitten bedenken of er meer vrouwen zijn die zich zo voelen als hoe wij ons hebben gevoeld. Er is duidelijk behoefte naar aandacht over deze zelfkwelling. Zullen we daar een einde aan maken met z'n allen? Want wij geloven: elke vrouw kan iets en heeft iets te bieden ongeacht wie en hoe je bent!
Dames, laat het ons weten.
Graciela en Carol
Enige tijd hebben wij zitten bedenken of er meer vrouwen zijn die zich zo voelen als hoe wij ons hebben gevoeld. Er is duidelijk behoefte naar aandacht over deze zelfkwelling. Zullen we daar een einde aan maken met z'n allen? Want wij geloven: elke vrouw kan iets en heeft iets te bieden ongeacht wie en hoe je bent!
Dames, laat het ons weten.
Graciela en Carol
-
Graciela en Carol
1e meeting Norwoodgroep Rotterdam e.o.
Donderdag 26 april 2007, aanvang 19.00 uur
De Blauwe Brug
Bachplein 590
3122 JM SCHIEDAM
Aanmelden voor 20 april bij:
Graciela 0642446186 of
Carol 0614235105
De Blauwe Brug
Bachplein 590
3122 JM SCHIEDAM
Aanmelden voor 20 april bij:
Graciela 0642446186 of
Carol 0614235105
Hartstikke goed van jullie! En misschien heb je dat al gezien maar ik zeg het nog maar even voor de zekerheid: op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Zelf een Norwoodgroep opzetten' staan allerlei tips en teksten die je kunt gebruiken voor de bijeenkomsten.
En als je nog vragen hebt mag je me altijd mailen anna@norwoodgroep.nl
Veel succes!
Groetjes, Anna
En als je nog vragen hebt mag je me altijd mailen anna@norwoodgroep.nl
Veel succes!
Groetjes, Anna
Norwoodgroep Rotterdam/ Schiedam gaat door. Nadere bijzonderheden over eerste bijeenkomst volgen (door forumlid Carol).
Streven is om iedere donderdagavond een bijeenkomst te plannen.
Eerstvolgende bijeenkomst:
Donderdag 10 mei a.s. 2007, aanvang 19.30 uur (tot 21.30u)
De Blauwe Brug
Bachplein 590
3122 JM SCHIEDAM
Aanmelden bij:
Graciela 06- 42446186 of
Carol 06- 14235105
Streven is om iedere donderdagavond een bijeenkomst te plannen.
Donderdag 10 mei a.s. 2007, aanvang 19.30 uur (tot 21.30u)
De Blauwe Brug
Bachplein 590
3122 JM SCHIEDAM
Aanmelden bij:
Graciela 06- 42446186 of
Carol 06- 14235105
Al eerder werd het plan geopperd voor het oprichten van een Norwoodgroep in de omgeving van Rotterdam, zie http://www.norwoodgroep.nl/forum/viewtopic.php?t=325
Het gaat nu dan toch eindelijk echt gebeuren: de Norwoodgroep gaat deze week van start.
Na wat organisatorische probleempjes en afwezigheid van enkele deelnemers, hebben forumlid Purper en ik het initiatief genomen om een “doorstart” te maken van de groep voor mensen uit de omgeving van Rotterdam en wel vanaf a.s. donderdag.
We zijn ons bewust van het feit dat het kort dag is, maar Purper en ik hechten er zoveel waarde aan dat we nu echt van start gaan volgens de Norwoodmethode, dat we op korte termijn een ruimte hebben gevonden voor de – nu dan weer – eerste bijeenkomst.
Streven is om iedere donderdagavond bij elkaar te komen.
Tijd: 19.45u. tot 22.00u.
Lokatie: zie hieronder
Donderdag 31 mei 2007 a.s.
aanvang 19.30u. - 19.45u. (sluiting 21.45u.)
Wijkgebouw de Stadsdriehoek
Kipstraat 37
3011 RS Rotterdam
Voor de route, zie http://www.routenet.nl/
Graag aanmelden bij Grace via PM of telefonisch:
06 – 21298271
Graag tot dan!
Zie verder http://www.norwoodgroep.nl/forum/viewtopic.php?t=436
Het gaat nu dan toch eindelijk echt gebeuren: de Norwoodgroep gaat deze week van start.
Na wat organisatorische probleempjes en afwezigheid van enkele deelnemers, hebben forumlid Purper en ik het initiatief genomen om een “doorstart” te maken van de groep voor mensen uit de omgeving van Rotterdam en wel vanaf a.s. donderdag.
We zijn ons bewust van het feit dat het kort dag is, maar Purper en ik hechten er zoveel waarde aan dat we nu echt van start gaan volgens de Norwoodmethode, dat we op korte termijn een ruimte hebben gevonden voor de – nu dan weer – eerste bijeenkomst.
Streven is om iedere donderdagavond bij elkaar te komen.
Tijd: 19.45u. tot 22.00u.
Lokatie: zie hieronder
Donderdag 31 mei 2007 a.s.
aanvang 19.30u. - 19.45u. (sluiting 21.45u.)
Wijkgebouw de Stadsdriehoek
Kipstraat 37
3011 RS Rotterdam
Voor de route, zie http://www.routenet.nl/
Graag aanmelden bij Grace via PM of telefonisch:
06 – 21298271
Graag tot dan!
Zie verder http://www.norwoodgroep.nl/forum/viewtopic.php?t=436
Zie voor meer informatie n.a.v. de eerste Robin Norwoodbijeenkomst in Rotterdam op 31 mei 2007:
http://www.norwoodgroep.nl/forum/viewtopic.php?t=436
Grace
http://www.norwoodgroep.nl/forum/viewtopic.php?t=436
Grace