therapeut Rotterdam

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
raloutje

therapeut Rotterdam

#1 Bericht door raloutje » zo nov 12, 2006 8:19 pm

Heb me vandaag aangemeld. zit nu midden in het beeindigen van wederom een relatie gekozen vanuit mijn verslaving. Heb in de afgelopen jaren wel gezien wat ik deed, wat er gebeurde in de relatie. maar heb me nooit beseft dat het vanuit een verslaving voortkomt. Ik zag wel dat ik de situaties opriep dor mijn eigen gedrag. Al mijn relaties waren waren met mannen die mijn gevoel van nodig zijn, de helper, bevredigden. ik weet dat als ik nu niet echt professionele hulp zoek ik straks weer de mist in ga.

Graag zou ik willen weten of er in of rondom Rotterdam een therpeute is die is gespecialiceerd in relatieverslaving. Het moet echt iemand zijn die daar bekend mee is. ik ben al bij gewone therapeuten geweest, maar die konden niet helpen omdat ik erg slim ben (onbewust) en al na 1 sessie de rollen weet om te draaien. Ik heb een gave ontwikkelt om te weten waar een ander hulp bij nodig heeft en wordt onmiddelijk zelf weer de hulpverlener. dus wie kan me helpen!!!

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » ma nov 13, 2006 1:36 pm

Hallo raloutje, welkom! Nee ik weet geen therapeut(e) in of rond Rotterdam voor je, ik hoop dat iemand anders die dit forum bezoekt je wel kan helpen!
Groetjes, Anna

Plaats reactie