Ben ik nu toch niet weer bezig (nog steeds een verslaafde)

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Maria

Ben ik nu toch niet weer bezig (nog steeds een verslaafde)

#1 Bericht door Maria » vr sep 15, 2006 12:11 pm

Hallo Allemaal

voor het eerst durf ik weer wat te schrijven hier
ben de laatste tijd met iemand jaaaa een man aan het chatten op msn omdat ik best heel moeilijk zit hier in friesland omdat ik nog steeds geen groep en of lotgenoten hier heb gevonden
ben ik dus aan het msn met een man !!! en hij heeft hsp hoog sensensieve personen
jaaa en hij zegt wat betreft mijn emoties enzo dat ik dat ook mogelijk heb nou na vandaag dacht ik ga eens op internet zoeken en ook kon ik daar een test doen nou ik ben het dus niet
ik ben ook eens op de trein gestapt en hem ontmoet maar ik kan wel lekker met hem praten maar als ik dan zijn foto zie of hem toen in het echt ontmoeten had ik zo n gevoel van eng !!!
nou zat ik te denken MARIA hou er toch mee op je wilt dit alleen voelen omdat hij zoveel aandacht voor je heeft en je zit hier alleen geloof er toch niet in en hou er mee op!!! en ga weer naar de norwood nu ik dit allemaal in een aantal dagen heb meegemaakt moest ik dit even schrijven vooral omdat ik het goed kan gebruiken of er mensen zijn die dit herkennen

Groetjes Maria
Ps en ben blij dat ik weer terug gestapt ben naar het norwood programma :-)
Ik ben een vrouw van 40 jaar en heb 2 jongens van 14 en15,en ben er sinds eind 2005 achter dat ik relatieverslaafd ben. (is ook mijn relatie verbroken van 2 jaar) wil hier graag met lotgenoten in contact komen, gr.Maria

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » zo sep 17, 2006 10:27 am

Maria, ben je je wel bewust dat je dit bericht geplaatst hebt op het Prikbord (een open forum, leesbaar voor iedereen) en niet op het besloten forum? (de Online Norwoodgroep)
Als je wil kan ik het verplaatsen.
Groetjes, Anna

Plaats reactie