Ook al heb ik me in 2006 al aangemeld op deze site, ben er nu daadwerkelijk klaar voor actief aan de slag te gaan met mezelf.
Is het gebruikelijk dat je je verhaal verteld voordat je deelneemt aan dit forum?
Ik heb de boeken "Als hij maar gelukkig is" en "Vrouwen die teveel liefhebben" gelezen en ben me bewust van mijn verslaving.
De hele avond heb ik me ingelezen in diverse berichten op het gesloten forum, hier ga ik morgen mee verder.
Het is me nog een groot vraagteken waar ik moet beginnen met reacties te plaatsen, omdat ik niet weet waar ik moet beginnen........om over mijn eigen situatie te beginnen bedoel ik.
Ik zit inmiddels bijna vier maanden thuis met een burn-out, die tot uiting kwam tijdens een relatie van 8 maanden, waarvan ik wist dat ik daar niet gelukkig van werd. Op dat moment heb ik besloten dat ik het mezelf verplicht ben, dit aan te pakken. Ik heb hier dagelijks last van, zelfs snachts!
Sinds vier maanden sta ik op de wachtlijst voordat ik deel kan nemen aan actieve therapie, een lange vier maanden!!!!!!
Nieuw op het forum
Re: Nieuw op het forum
Veel deelneemsters doen dat ik denk omdat ze niet kunnen wachten tot ze hun verhaal op het besloten forum kunnen doen, en zetten het daarom maar in het Gastenboek op het open gedeelte van het Norwoodgroep Forum. Maar er zijn ook vrouwen die er liever mee wachten tot ze dit op het op het besloten forumgedeelte kunnen doen.Eva schreef:Is het gebruikelijk dat je je verhaal verteld voordat je deelneemt aan dit forum?
Groet, Anna