hallo allemaal,
ik ben een vrouw van 38 jaar die haar hele leven al de meest vreemde (onmogelijke) relaties heeft gehad.
mijn laatste relatie is sinds een paar weken over.
we zijn iets meer dan 3 jaar samen geweest en hebben veel meegemaakt door zijn hard-drugsverslaving.
hij is er nooit voor me geweest en heeft me veel pijnlijke dingen aangedaan.
ik daarintegen heb ALLES voor hem uit de kast getrokken...omdat ik van hem hield (en hou..)
hoe langer we uit elkaar zijn hoe moeilijker ik het krijg.
voel me niets meer waard, zie er slecht uit en ben over-emotioneel.
zoek tegen beter weten in continue contact met hem.
gedraag me als een heroineverslaafde die zijn shot moet hebben.
hoe meer ik hem zie/hoor hoe slechter het met me gaat want ik heb verder geen grip op hem.
hij is helemaal terug gevallen in zijn verslavingen en doet geen moeite om er vanaf te komen.
voel me machteloos, wanhopig, ziek en intens verdrietig.
heb hulp gezocht bij een praktijk die relatieverslaafd behandelt, kan daar over ongeveer 2 weken terecht.
ben via google hier terecht gekomen, misschien kan t me helpen om verder te komen.
heb het monsterverbond gelezen en 'als hij maar gelukkig is' en weet dat ik een probleem heb vanuit mijn verleden.
nu alleen nog leren hoe ik dit kan verwerken of mee om kan gaan.
ben bang dat het een lange zware weg gaat worden maar wil van de pijn af die ik momenteel voel.
het is bijna ondraaglijk geworden en had me nooit kunnen voorstellen dat ik ooit zo zou worden zoals ik nu ben!
ik ben verslaafd aan een verslaafde...
verslaafd aan een verslaafde...
Hoi Leentje,
Herkenbaar Leentje wat je hier schrijft. Op een ander forum heb ik eens precies dezelfde aanhef voor een posting geschreven.
Lastig hè hoe je zo compleet opgaat in iemand anders die er niet voor jou is en kan zijn. Ik ben er zo'n vier jaar mee bezig geweest en het lukte me niet om (hoewel ik het wilde) ermee te stoppen. Constant contact zoeken ook ja....
Het is nu wel over maar ik moet héél erg bij de les blijven.
Weet je dat hier een besloten forum is waar je misschien toegang toe kunt krijgen (via Anna, de moderator hier)?
Heel veel moed en sterkte met dit door te werken voor jezelf.
liefs, Bloem
Herkenbaar Leentje wat je hier schrijft. Op een ander forum heb ik eens precies dezelfde aanhef voor een posting geschreven.
Lastig hè hoe je zo compleet opgaat in iemand anders die er niet voor jou is en kan zijn. Ik ben er zo'n vier jaar mee bezig geweest en het lukte me niet om (hoewel ik het wilde) ermee te stoppen. Constant contact zoeken ook ja....
Het is nu wel over maar ik moet héél erg bij de les blijven.
Weet je dat hier een besloten forum is waar je misschien toegang toe kunt krijgen (via Anna, de moderator hier)?
Heel veel moed en sterkte met dit door te werken voor jezelf.
liefs, Bloem
Dankjewel voor je reactie Bloem, het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Mijn omgeving heeft helaas niet zo heel veel begrip.
Zij hebben zoiets van: laat hem toch gaan, het is duidelijk dat hij niet goed voor je is dus move on.....
Makkelijker gezegd dan gedaan
Mag ik nog vragen hoe je over hem heen bent gekomen?
Groetjes
Leentje
Mijn omgeving heeft helaas niet zo heel veel begrip.
Zij hebben zoiets van: laat hem toch gaan, het is duidelijk dat hij niet goed voor je is dus move on.....
Makkelijker gezegd dan gedaan
Mag ik nog vragen hoe je over hem heen bent gekomen?
Groetjes
Leentje