Een constructieve 12-stappenzelfhulpgroep
Goed van jou. Ik heb je naam eronder gezet. Ere wie ere toekomt!Daantje schreef:Ja, zelf gemaakt.
Bedankt nog.Daantje schreef:- En die volgens mij Anna's verjaardag vergeten is. Beetje HEEL, HEEL laat maar toch nog van harte!
Ik heb het gezien Daantje, leuk! (die andere die je me een keer per e-mail had gestuurd kon ik niet bekijken op mijn computer).Daantje schreef:We zijn op you tube... Wist ik helemaal niet.Daantje schreef:Daantje - die vanavond een zanguitvoering heeft...
Groetjes, Anna
Dat was een ander liedje, en mocht deze ook op youtube komen zal ik 'hem' (hoe toepasselijk) hier plaatsen..
Bedankt voor je compliment en de 'ere wie ere toekomt'-actie!
(Ben trouwens de blonde, lang haar, staand en derde van links
stiekem beetje trots)
Nogmaals fijne feestdagen en kracht en moed waar deze nodig is voor iedereen!
Druk Daantje
Bedankt voor je compliment en de 'ere wie ere toekomt'-actie!
(Ben trouwens de blonde, lang haar, staand en derde van links
Nogmaals fijne feestdagen en kracht en moed waar deze nodig is voor iedereen!
Druk Daantje
Nog even bestaand verhaal erbij. (Dat hoort er bij, vind ik).
Tijdens de repetities zong degene aan de ene kant van mij i.p.v. "ding, ding": "Ding dong". Echt per ongeluk.
Het is altijd al zo'n vrolijk gebeuren, veel lachen, maar die repetitie hebben we allemaal verschrikkelijk de slappe lach gehouden. Verschrikkelijk.
Tijdens deze http://www.youtube.com/watch?v=vHcLa7ri ... r_embedded# uitvoering, zong degene aan de ANDERE kant van mij 'ding dong' i.p.v. ding ding.Het heeft mij alle moeite van de wereld gekost, om gewoon door te zingen, en niet verschrikkelijk in de lach te schieten.
Kun je je voorstellen?
Dat verhaaltje hoort er bij, vind ik!
Programma is zeer zeker uiteindelijk 'met veel minder ships'.
Dat 'hoger dan ooit' klopt echt als een bus!

Tijdens de repetities zong degene aan de ene kant van mij i.p.v. "ding, ding": "Ding dong". Echt per ongeluk.
Het is altijd al zo'n vrolijk gebeuren, veel lachen, maar die repetitie hebben we allemaal verschrikkelijk de slappe lach gehouden. Verschrikkelijk.
Tijdens deze http://www.youtube.com/watch?v=vHcLa7ri ... r_embedded# uitvoering, zong degene aan de ANDERE kant van mij 'ding dong' i.p.v. ding ding.Het heeft mij alle moeite van de wereld gekost, om gewoon door te zingen, en niet verschrikkelijk in de lach te schieten.
Kun je je voorstellen?
Dat verhaaltje hoort er bij, vind ik!
Programma is zeer zeker uiteindelijk 'met veel minder ships'.
Dat 'hoger dan ooit' klopt echt als een bus!
-
Jolien
-
Jolien
Wat bijna 5 jaar (GOEDE) groep(en) teweeg kan brengen
Wat bijna 5 jaar (GOEIE) groep(en) teweeg kan brengen o.a.:
Trots, trots..
Ik wist niet eens meer dat ik het gezegd had, kwam er zo uit rollen n.a.v. iets waar ik vooral enorm de dupe van was en was geworden.
"Waarom geloof ik wel dat je het JUISTE kunt en durft te doen (dus niet gezegd WAT dat is), en jij niet." Heeft een sneeuwbaleffect aan hele goede dingen gehad!
Trots, trots..
Ik wist niet eens meer dat ik het gezegd had, kwam er zo uit rollen n.a.v. iets waar ik vooral enorm de dupe van was en was geworden.
"Waarom geloof ik wel dat je het JUISTE kunt en durft te doen (dus niet gezegd WAT dat is), en jij niet." Heeft een sneeuwbaleffect aan hele goede dingen gehad!
-
Jolien