Beste mensen,
Graag wil ik een zelfhulpgroep in Nijmegen starten en zoek daarvoor vrouwen die dat mij met mij willen doen.
Je kunt me bereiken via norwood-nijmegen@hotmail.com
Ik heb op het Viva (viva.nl) forum onder prikbord ook een oproep achtergelaten. Daarop hebben al 2 vrouwen gereageerd.
Wil je ook meedoen, dan hoor ik het graag op bovenstaand emailadres.
groetjes, Lin
zelfhulpgroep Nijmegen.
Wat goed Lin dat je dat wilt doen.
Op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Zelf een Norwoodgroep opzetten' vind je allerlei tips en materiaal dat je kunt gebruiken. En als je vragen hebt of je loopt tegen dingen aan waar je graag met iemand over van gedachten wilt wisselen, dan kun je altijd bij mij terecht. E-mail dan naar: anna@norwoodgroep.nl (ook voor telefonisch consult).
Succes!
Groeten, Anna
Op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Zelf een Norwoodgroep opzetten' vind je allerlei tips en materiaal dat je kunt gebruiken. En als je vragen hebt of je loopt tegen dingen aan waar je graag met iemand over van gedachten wilt wisselen, dan kun je altijd bij mij terecht. E-mail dan naar: anna@norwoodgroep.nl (ook voor telefonisch consult).
Succes!
Groeten, Anna
Wat jammer Linda, ik heb toch in het verleden vaak vragen gehad of er geen groep in Nijmegen was, er moet dus wel belangstelling zijn, alleen hoe bereik je die? Briefjes bij de supermarkten? Er is bij mijn weten geen groep in Arnhem, wel in Utrecht. Waar Norwoodgroepen zijn kun je ook zien op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Landelijke lijst Norwoodgroepen'.Lin67 schreef:Bedankt voor je reactie Anna en je ondersteunende woorden.
Het is moeilijk om mensen te vinden om zo'n groep op te zetten. Misschien heb je daar nog een tip voor?
Is er in Arnhem of Utrecht geen groep?
Bedankt alvast, LInda
Ik hoop dat het nog gaat lukken.
Groetjes, Anna
Norwoodgroep in Arnhem
Binnenkort gaat er een norwoodgroep in Arnhem van start.
Voor informatie en aanmelding: norwoodgroeparnhem@gmail.com
Zodra avond en tijd bekend zijn zal dat ook te vinden zijn op de Landelijke Lijst Norwoodgroepen.
Hartelijke Groet, Ina Ida
Voor informatie en aanmelding: norwoodgroeparnhem@gmail.com
Zodra avond en tijd bekend zijn zal dat ook te vinden zijn op de Landelijke Lijst Norwoodgroepen.
Hartelijke Groet, Ina Ida