Norwoodgroep Friesland

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Bericht
Auteur
Maria
Berichten: 9
Lid geworden op: di jan 31, 2006 6:29 pm
Locatie: Friesland

Zelfhulpgroep in Friesland of Leeuwarden?

#1 Bericht door Maria » wo mar 01, 2006 2:47 pm

Ik zou graag willen vragen of iemand weet of er ook coda groepen in friesland of in leeuwarden zijn en jaa waar zitten ze dan adres misschien telefoonnummer waar ik me dan kan aanmelden wie wat weet heel graag alvast bedankt groetjes Maria
Ik ben een vrouw van 40 jaar en heb 2 jongens van 14 en15,en ben er sinds eind 2005 achter dat ik relatieverslaafd ben. (is ook mijn relatie verbroken van 2 jaar) wil hier graag met lotgenoten in contact komen, gr.Maria

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#2 Bericht door Anna » do mar 02, 2006 1:21 pm

Hallo Maria, misschien kun je kijken bij www.twaalfstappen.nl
En ik heb je ook een persoonlijk bericht gestuurd.
Groetjes, Anna

Maria
Berichten: 9
Lid geworden op: di jan 31, 2006 6:29 pm
Locatie: Friesland

Is er animo voor een norwood-groep in friesland/leeuwarden.

#3 Bericht door Maria » vr mar 03, 2006 11:43 pm

Hallo allemaal

Ik wilde vragen of er wel animo is voor een norwood-groep in friesland/leeuwarden.
Het is namelijk zo dat ik er mee bezig ben om naar frieland te verhuizen en ik heb zo eens nagevraagd of er ook groepen zijn maar ben er helaas achter gekomen dat dat niet zo is.
En omdat ik toch wel merk dat ik er behoefte aan heb en dat het me veel steun geeft.
Zou ik willen vragen of er mensen zijn in de buurt die daar behoefte aan hebben en misschien ook iemand die me er mee zou willen helpen om er desnoods zelf een op te zetten.

Groetjes Maria
Ik ben een vrouw van 40 jaar en heb 2 jongens van 14 en15,en ben er sinds eind 2005 achter dat ik relatieverslaafd ben. (is ook mijn relatie verbroken van 2 jaar) wil hier graag met lotgenoten in contact komen, gr.Maria

Maria
Berichten: 9
Lid geworden op: di jan 31, 2006 6:29 pm
Locatie: Friesland

Nog steeds niets gevonden in friesland

#4 Bericht door Maria » vr sep 15, 2006 11:43 am

Hallo Allemaal

Pfff dit valt me toch wel heel zwaar hoor ik ben nu gelukkig bijgekomen van de verhuizing maar dat er hier helemaal niets is valt me echt tegen had dit echt niet verwacht weet ook af en toe niet waar ik het zoeken moet ben er zoooo alleen in ik probeer zoveel mogelijk te lezen en op norwood te lezen maar is er nou niemand die in friesland woont een lotgenoot!!!

Groetjes Maria
Ik ben een vrouw van 40 jaar en heb 2 jongens van 14 en15,en ben er sinds eind 2005 achter dat ik relatieverslaafd ben. (is ook mijn relatie verbroken van 2 jaar) wil hier graag met lotgenoten in contact komen, gr.Maria

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#5 Bericht door Anna » vr sep 15, 2006 2:03 pm

Hallo Maria,
Ik heb al je berichten over het onderwerp 'zelfhulpgroep in Friesland of Leeuwarden' nu in één topic geplaatst. Ik heb het verzoek aan je om eventueel volgende berichten ook hieronder te plaatsen en geen nieuwe topics daarover aan te maken.
Groetjes, Anna

joke
Berichten: 2
Lid geworden op: ma feb 16, 2009 9:14 pm

norwoodgroep in friesland

#6 Bericht door joke » wo feb 18, 2009 8:12 pm

dit is precies wat ik me ook afvroeg.
Is er een norwoodgroep in friesland, en zo ja waar?

lies
Berichten: 702
Lid geworden op: zo okt 14, 2007 8:32 pm
Locatie: in het Noorden

#7 Bericht door lies » wo feb 18, 2009 9:15 pm

Hoi Joke,
Voor zover ik weet is er geen norwood groep in Friesland, wel een Al Anon groep in Leeuwarden, een maal in de twee weken op dinsdagavond bij de verslavingszorg. (weet niet meer hoe die heet, is van naam veranderd)
Als je hen belt, hoor je vast wel hoe of wat.

Groet,
Sanne

tazzy40
Berichten: 5
Lid geworden op: za apr 18, 2009 11:23 pm
Locatie: Sneek

Zelfhulpgroep in friesland?

#8 Bericht door tazzy40 » za apr 18, 2009 11:26 pm

Zo te zien een paar jaar later en ik ben wel benieuwd of er ondertussen een groep is. :? :?:
And still we go

tazzy40
Berichten: 5
Lid geworden op: za apr 18, 2009 11:23 pm
Locatie: Sneek

oeps

#9 Bericht door tazzy40 » za apr 18, 2009 11:59 pm

Verkeerd gekeken zo oud zijn de berichten nog niet maar toch ben ik benieuwd of er al nieuwe ontwikkelingen zijn :D
And still we go

tazzy40
Berichten: 5
Lid geworden op: za apr 18, 2009 11:23 pm
Locatie: Sneek

Niets?

#10 Bericht door tazzy40 » di apr 21, 2009 10:31 pm

Nog steeds geen reactie :( Er zijn vast lotgenoten in friesland is er iemand die contakt wil? Ik wel heel graag :)
And still we go

vlinder38
Berichten: 3
Lid geworden op: di mar 29, 2011 2:05 pm

#11 Bericht door vlinder38 » di mar 29, 2011 2:34 pm

Hallo,
Ik moet nu naar Amsterdam. Kan iemand mij vertellen of er al een groep is in friesland.
Zoja waar. Ik wil elke week er naar toe maar dat gaat niet zo op deze manier. Ik ben zo bang om weer terug te vallen in mijn oude patroon en dat wil ik dus niet. Niet nu ik zo ver ben.

Nique
Berichten: 3
Lid geworden op: vr aug 12, 2011 4:52 am

Contact in Friesland of elders

#12 Bericht door Nique » vr aug 12, 2011 5:12 am

Hallo allemaal,

Er is helaas nog geen groep in Friesland, maar ik zou wel in contact willen komen met mensen die het prettig vinden om dingen uit te wisselen met elkaar. Gewoon wat je meemaakt, of meegemaakt hebt en hoe je er mee om gaat, of bent gegaan. Liefs, en sterkte :wink:

Pepito
Berichten: 1
Lid geworden op: vr dec 16, 2011 4:28 pm

Re: Contact in Friesland of elders

#13 Bericht door Pepito » vr dec 16, 2011 4:39 pm

Nique schreef:Hallo allemaal,

Er is helaas nog geen groep in Friesland, maar ik zou wel in contact willen komen met mensen die het prettig vinden om dingen uit te wisselen met elkaar. Gewoon wat je meemaakt, of meegemaakt hebt en hoe je er mee om gaat, of bent gegaan. Liefs, en sterkte :wink:
Hallo Nique,

ik heb mij net aangemeld bij het forum en woon in Friesland waar jammer genoeg geen groep draait. Zag je oproep en wil graag ook het een en ander uitwisselen met elkaar.
Groet,

Pepito

Feik
Berichten: 2
Lid geworden op: zo okt 28, 2012 11:11 pm

Inmiddels iets in Friesland?

#14 Bericht door Feik » zo okt 28, 2012 11:17 pm

Hoi allemaal, ik was benieuwd of er misschien inmiddels een groep in Friesland is? Kan niks vinden dus ga er vanuit van niet. Is er iemand die iets in de buurt bezoekt? Groningen ofzo? Ben erg benieuwd naar de ervaringen van de mensen hier die deze groepen bezoeken. Zelf heb ik een lange relatie gehad met een gok verslaafde, dit is pas sinds kort aan het licht gekomen. Worstel nu nog erg om hem los te laten, mijn eigen weg te vinden, een controle meer te hebben etc. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets herkennen en hebben mee gemaakt uit Friesland? Groet

Feik
Berichten: 2
Lid geworden op: zo okt 28, 2012 11:11 pm

Inmiddels iets in Friesland?

#15 Bericht door Feik » zo okt 28, 2012 11:18 pm

Hoi allemaal, ik was benieuwd of er misschien inmiddels een groep in Friesland is? Kan niks vinden dus ga er vanuit van niet. Is er iemand die iets in de buurt bezoekt? Groningen ofzo? Ben erg benieuwd naar de ervaringen van de mensen hier die deze groepen bezoeken. Zelf heb ik een lange relatie gehad met een gok verslaafde, dit is pas sinds kort aan het licht gekomen. Worstel nu nog erg om hem los te laten, mijn eigen weg te vinden, een controle meer te hebben etc. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets herkennen en hebben mee gemaakt uit Friesland? Groet

Plaats reactie