Norwoodgroep Maastricht

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Norwoodgroep Maastricht

#1 Bericht door Anna » zo jan 27, 2008 3:11 pm

Zijn er misschien vrouwen die geinteresseerd zijn in het opzetten van een groep in het uiterste zuiden van het land?

Informatie hierover bij mij.
Anna

Seeke_69
Berichten: 2
Lid geworden op: di mei 13, 2008 4:15 pm
Locatie: Sittard

#2 Bericht door Seeke_69 » di mei 13, 2008 4:17 pm

Hoi Anna,

Ik zou het best fijn vinden als er een groep in het zuiden van Nederland zou zijn. Dus als er eentje komt, hou ik me zeker aanbevolen.

Groetjes, José

K-Anne
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jul 23, 2008 9:30 pm
Locatie: Gemeente Heerlen

Norwood in het zuiden des lands

#3 Bericht door K-Anne » wo jul 23, 2008 9:34 pm

Het zou inderdaad fijn zijn een Norwoodgroep in het zuiden te hebben! :D
Ik woon zelf in de gemeente Heerlen.

Ben benieuwd of we er binnenkort meer stemmen bijkrijgen!

Groetjes

g.vandijk
Berichten: 1
Lid geworden op: do jan 29, 2009 11:41 am
Locatie: Moorveld (L)

Re: Norwoodgroep Maastricht

#4 Bericht door g.vandijk » do jan 29, 2009 12:25 pm

Anna schreef:Zijn er misschien vrouwen die geinteresseerd zijn in het opzetten van een groep in het uiterste zuiden van het land?

Informatie hierover bij mij.
Anna
Ja ik ben geinteresseerd, als deelnemer. Ik woon in moorveld.
belangstelling voor deelname/opzetten Norwoodgroep io Maastricht

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#5 Bericht door Anna » vr jan 30, 2009 4:27 pm

Begin vorig jaar is er een groepje vrouwen bezig geweest een groep op te zetten in Maastricht, maar dit is uiteindelijk toch niet doorgezet. Misschien dat jullie nu met nieuwe geïnteresseerde vrouwen opnieuw kunnen proberen een groep op te zetten.
Groeten, Anna

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#6 Bericht door Anna » ma mar 30, 2009 12:59 pm

Ik krijg de laatste tijd geregeld vragen om informatie over het bestaan van een groep in Zuid Limburg. Ik raad meestal aan om via dit forum contact te zoeken met andere vrouwen die daar interesse in hebben (via een pb). Daarom heb ik het verzoek aan jullie: wie interesse heeft in deelname aan een groep in Zuid Limburg, om je hier te melden op het forum prikbord, zodat andere vrouwen contact met je kunnen zoeken (via een pb op het forum). Of als je dat niet wilt kun je ook mij een e-mail sturen met toestemming om jouw e-mail adres door te geven aan andere vrouwen die mee willen doen met het opzetten van een groep.

Als jullie ertegenop zien om zelf een groep op te zetten, ik ben altijd bereid om daarmee te helpen. Het zou heel fijn zijn als het zou lukken. Ik weet zeker dat er animo is voor een groep in dit deel van Nederland.
Groeten, Anna

Red
Berichten: 3
Lid geworden op: za feb 02, 2013 3:34 pm
Locatie: Stein

Maastricht

#7 Bericht door Red » za feb 02, 2013 3:36 pm

Ik vroeg me af of er inmiddels een groep in Maastricht of omg. is opgestart?

Groet

Anna schreef:Ik krijg de laatste tijd geregeld vragen om informatie over het bestaan van een groep in Zuid Limburg. Ik raad meestal aan om via dit forum contact te zoeken met andere vrouwen die daar interesse in hebben (via een pb). Daarom heb ik het verzoek aan jullie: wie interesse heeft in deelname aan een groep in Zuid Limburg, om je hier te melden op het forum prikbord, zodat andere vrouwen contact met je kunnen zoeken (via een pb op het forum). Of als je dat niet wilt kun je ook mij een e-mail sturen met toestemming om jouw e-mail adres door te geven aan andere vrouwen die mee willen doen met het opzetten van een groep.

Als jullie ertegenop zien om zelf een groep op te zetten, ik ben altijd bereid om daarmee te helpen. Het zou heel fijn zijn als het zou lukken. Ik weet zeker dat er animo is voor een groep in dit deel van Nederland.
Groeten, Anna

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#8 Bericht door Anna » za feb 02, 2013 7:07 pm

Ik ken iemand die bezig is iets op te zetten in Maastricht, voor vrouwen die zich herkennen in de Norwood-problematiek. Ze gaat daar waarschijnlijk begin april mee starten. Mogelijk op maandagavond van 19.00 uur tot 21.30. Maar niets is nog zeker. Als er duidelijkheid is zal die informatie hier en op de Norwoodgroep.nl website vermeld worden.

Groeten, Anna

PS. Het gaat hierbij niet om een zelfhulpgroep (zoals Robin Norwood adviseert), maar een groep die door een beroepskracht begeleid wordt.

Red
Berichten: 3
Lid geworden op: za feb 02, 2013 3:34 pm
Locatie: Stein

#9 Bericht door Red » ma feb 04, 2013 6:58 pm

Anna schreef:Ik ken iemand die bezig is iets op te zetten in Maastricht, voor vrouwen die zich herkennen in de Norwood-problematiek. Ze gaat daar waarschijnlijk begin april mee starten. Mogelijk op maandagavond van 19.00 uur tot 21.30. Maar niets is nog zeker. Als er duidelijkheid is zal die informatie hier en op de Norwoodgroep.nl website vermeld worden.

Groeten, Anna

PS. Het gaat hierbij niet om een zelfhulpgroep (zoals Robin Norwood adviseert), maar een groep die door een beroepskracht begeleid wordt.
Beste Anna,

Dat zou fijn zijn, ik hou de site in de gaten!

Groetjes

Red
Berichten: 3
Lid geworden op: za feb 02, 2013 3:34 pm
Locatie: Stein

Groep Maastricht

#10 Bericht door Red » za mar 09, 2013 9:48 pm

Beste Anna,

Ik zie nu id dat er een groep opstart in Maastricht.
Wat vind ik het jammer te lezen dat men hier €450,- euro voor vraagt.
Daarnaast kan ik mij onmogelijk voorstellen dat men dit patroon door breken kan met 10 bijeenkomsten.

Ik blijf hopen dat er iets komt, wat geleid zal worden door een ervaringsdeskundige...Ikzelf heb de durf niet, en weet daarnaast niet eens hoe ik mezelf moet helpen. Laat staan anderen.

Ik hoop evengoed voor de dames die hier aan gaan deelnemen dat het hun iets brengt.

Succes!

Nirvana
Berichten: 4
Lid geworden op: ma feb 05, 2018 11:39 am
Locatie: Landgraaf

Re: Norwoodgroep Maastricht

#11 Bericht door Nirvana » di mar 05, 2019 12:11 pm

Hallo allemaal!

Via vrijwilligerswerk ga ik binnenkort een zelfhulpgroep opzetten voor en door mensen met een relatieverslaving. Hiervoor ben ik op zoek naar een betrouwbaar en verantwoordelijk iemand die daar samen met mij verantwoordelijk voor wil zijn. De details gaan we samen bepalen, hoe vaak de zelfhulpgroep plaats zal vinden bijvoorbeeld.
We zullen dan ook beide naar een cursus gaan vanuit het vrijwilligerswerk, over hoe je zelf een zelfhulpgroep op moet zetten.
Deze cursus duurt 2 avonden en zal plaats vinden in Sittard.
Reiskosten worden vergoed!

De data zijn 14 en 28 maart, en duurt van 19:30 tot 21:30.

De zelfhulpgroep zal uiteindelijk plaats gaan vinden in Heerlen.

Heb je serieuze interesse, dan hoor ik graag van je! 😊

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep Maastricht

#12 Bericht door Anna » di mar 05, 2019 1:53 pm

Ik heb een reactie geplaatst bij 'Norwoodgroep in Heerlen'.
Groet, Anna

Plaats reactie