Even Voorstellen:
Ben Marina 48j. en vandaag heb ik deze site ontdekt. Ik vind veel herkenning en erkenning en begrijp nu dat ik relatie verslaafde ben.
Ik kies nu eindelijk voor mezelf en vind het een overwinning maar ook doodeng. Na vele jaren misplaatst schuldgevoel, je totaal wegcijferen en andere relaties tolereren, ben ik letterlijk en figuurlijk ziek geworden. Ik durf nu stappen te zetten om een echtscheiding aan te vragen.Ik wil graag ervaringen horen van anderen. Ik hoop dat er een zelfhulpgroep is in de omgeving van Utrecht.
Groet,
Marina
nieuw op het forum
Hallo Marina,
Welkom! Informatie over zelfhulpgroepen kun je vinden op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Landelijke lijst Norwoodgroepen'.
Er is een Norwoodgroep in Utrecht.
Maar ik raad je aan eerst het boek van Robin Norwood te lezen, als je dat nog niet gedaan hebt. Meer informatie over de boeken van Robin Norwood en over relatieverslaving kun je ook vinden op mijn website www.norwoodgroep.nl
Groet, Anna
Welkom! Informatie over zelfhulpgroepen kun je vinden op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Landelijke lijst Norwoodgroepen'.
Er is een Norwoodgroep in Utrecht.
Maar ik raad je aan eerst het boek van Robin Norwood te lezen, als je dat nog niet gedaan hebt. Meer informatie over de boeken van Robin Norwood en over relatieverslaving kun je ook vinden op mijn website www.norwoodgroep.nl
Groet, Anna