al een maand alleen en nieuw hier

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Once

al een maand alleen en nieuw hier

#1 Bericht door Once » di feb 26, 2008 8:05 am

ik ben nieuw hier,
en na de de zoveelste mislukte relatie, besloot ik nu eindelijk de pijn eens te voelen, want ik heb zo ontzettend veel vriendjes gehad dat het toch onmogelijk was dat het allemaal aan hen lag.
Nu ben ik sinds een maand alleen, en heb het er erg moelijk mee, ik mis hem verschrikkelijk, we zouden trouwen etc, dus alles wat ik wilde hij was mijn droomman. maar ja tenminste in mijn hoofd want de relatie was verre van gezond, nu moest ik wel wegblijven omdat ik er echt onder leed, ik mis hem nu verschrikkelijk, maar weet dat er veel meer aan de hand is en dat ik hem idd als drug gebruikte net zoals de vele anderen voor hem.
Nu zit ik hier alleen en denk hoe moet ik dan mijzelf liefhebben?? als ik het probeer krijg ik veel innerlijke pijn, maar ik wil genezen, ookal duurt het jaren, ik wil die eerste stap zetten.
Want ergens hou ik nog wel van mezelf en dat kleine meisje wil graag gekoesterd en liefgehad worden en niet langer pijn en verdriet gedaan worden, zodat ik uiteindelijk de mooie volwassen vrouw durf te zijn die ik in de verste verte nog niet ben terwijl ik al in de 30 ben.
ps heb het boek van norwood net uit en heb het monsterverbond de afgelopen maand als bijbel herlezen en herlezen net zoals de nieuwe aarde van eckjart tolle. dus die dingen hebben mij maand een doorgekregen. nu naar maand 2

liefs Once

Plaats reactie