voorstellen

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
helen

voorstellen

#1 Bericht door helen » vr feb 08, 2008 6:54 am

ik, 47 jarige bijstandsmoeder heb chronische 'pech' in de liefde...Ik geef mn ziel en zaligheid aan verliefdheid en heb daar dan regelmatig jaren naweeen van...Mannen kunnen vrij makkelijk terugverliefd op mij worden, omdat ik er best aantr. uitzie en charmant ben, maar dan nemen ze mij zo complex als ik ben vaak niet erbij en ik val op ongewone en onbereikbare mannen en volg niet mijn milieu en opleidingsideaal, eerder mijn gevoel...Als die mannen dan ineens hun gevoel door hun verstand vervangen ben ik claimend, onvolwassen en ontgoocheld..Van de recentste hals over kop relatie heb ik ca. 40 nachtmerries in de afgelopen 20 dagen gehad en hartkloppingen en paniekaanvallen...en stalkneigingen. Hij had het al vanaf het begin over onze toekomst samen en WAS heus net zo dolverliefd op mij als omgekeerd...
Dit forum is mn laatste strohalm...

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » zo feb 10, 2008 2:24 pm

Hallo Helen,
Heb je het boek 'Als hij maar gelukkig is' van Robin Norwood al gelezen? Als dat niet het geval is raad ik je aan dat te doen (of evt. opnieuw te lezen), het zal je meer inzicht geven in waarom je deze gevoelens hebt, en je dwangmatige neigingen, je 'verslaving'. Er staat een heel goed stappenplan beschreven in hoofdstuk 10 (dit is iets anders dan het Twaalf Stappen programma). Ik raad je aan dat herstelplan te gaan volgen.
Veel succes!
Groeten, Anna

Plaats reactie