Kinderen

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
beauty
Berichten: 1
Lid geworden op: ma mar 05, 2007 9:55 pm

Kinderen

#1 Bericht door beauty » ma mar 05, 2007 10:22 pm

Hoi!

ik vond vanavond jullie forum. Ik zou jullie mening willen vragen hoe jullie denken over kinderen na een uitelkaar-gaan. Wij hebben een dochter, ik zoek miijzelf, probeer mijzelf te vinden, maar heb mij opgeofferd. Nu is er een leegte, en waar ik vooral bang voor ben is mijn effect op mijn dochter. Hoe kan ik de cirkel hier doorbreken?
Ik heb mijn vriend voor haar geidealiseerd, nu dweept zij ook voor hem. Ik heb het idee dat ik op een heeeeeeeeele verkeerde manier haar leer zich te verbinden.
Zij is nog niet 5, ik zou heeel jammer vinden als zij zo opofferend zou zijn als ik was (en nog ben). Maar ik weet niet hoe ik doen moet, wat ik zeggen moet. Ik vertel nooit nare dingen. Ik voel mij niet genoeg voor haar, alsof ik wacht tot zij eindelijk naar hem, wie zo veel beter is kan gaan. Ik hou mijzelf voor erg temin.
Ook ben ik bang dat haar vader haar in zijn macht krijgt en ik haar kwijtraak na een tijd.
Vooral zou ik haar willen leren om niet slachtoffer van zulke manipulaties te zijn, ook al ben ik het wel.

Mijn andere vraag is: merken jullie bepaalde patronen die jullie naar jullie kinderen hebben die uit je relatieproblemen komen? Ik wil heel graag hieraan werken.

Dank jullie wel voor jullie meningen!

jessie3
Berichten: 1908
Lid geworden op: di jan 02, 2007 10:43 pm
Locatie: Gelderland

#2 Bericht door jessie3 » di mar 06, 2007 8:23 pm

Hallo Beauty,

Welkom hier. Je zit nu op het gastenboek. Naast het open forum is er ook een besloten forum. Daar bespreken we dingen zoals jij nu vertelt. Het gastenboek is voor iedereen die op internet surft toegankelijk. het besloten forum alleen voor vrouwen die geregistreerd en geautoriseerd/toestemming hebben van Anna, de beheerder van het forum.
Je kunt op dit open forum lezen hoe je toegang tot het besloten forum kunt krijgen.
wat betreft jouw verhaal, herkenbaar, maar vanwege mijn privacy/(en de joue)wil ik hier op het open forum daar niet op ingaan.

Succes Jessie

Plaats reactie