in gesloten forum ?
Is er nog niets geschreven ?
gr
Zie geen onderwerpen
Re: Zie geen onderwerpen
Beste Fran,
Dit is nog het buitenforum (of open forum).
Er is al heel erg veel geschreven op het besloten forum. Om daar op te komen hebben we eerst allemaal het boek van Robin Norwood gelezen ("Als hij maar gelukkig is. (Voor vrouwen die te veel liefhebben")). En daarna per mail contact opgenomen met Anna.
Goeds,
Daantje
Dit is nog het buitenforum (of open forum).
Er is al heel erg veel geschreven op het besloten forum. Om daar op te komen hebben we eerst allemaal het boek van Robin Norwood gelezen ("Als hij maar gelukkig is. (Voor vrouwen die te veel liefhebben")). En daarna per mail contact opgenomen met Anna.
Goeds,
Daantje
Dank voor jullie reactie.
Ik heb het boek jaren geleden al gelezen en benk bekend met de inhoud. Helaas ben ik twee jaar geleden kennelijk weer indezelfde valkuil gestapt.
Van de week heb ik Anna al een mail gestuurd met het verzoek om bij het besloten forum te mogen komen.
Zit nu verwikkeld in hevige stijd om los van "hem" te komen en heb hulp nodig bij het maken van stappen.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
gr.
Fran
Ik heb het boek jaren geleden al gelezen en benk bekend met de inhoud. Helaas ben ik twee jaar geleden kennelijk weer indezelfde valkuil gestapt.
Van de week heb ik Anna al een mail gestuurd met het verzoek om bij het besloten forum te mogen komen.
Zit nu verwikkeld in hevige stijd om los van "hem" te komen en heb hulp nodig bij het maken van stappen.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.
gr.
Fran
Nieuwe poging
Hallo Anna, ik heb zojuist mijn eerdere mail opnieuw naar je verzonden. Volgens mij heb ik ook een mail van jou gehad, maar ik zal ergens iets niet goed doen.
Zal het straks nog even proberen om in het besloten forum te komen.
gr.
Fran
gr.
Fran
Re: Nieuwe poging
Ik heb je e-mail ontvangen, maar een eerdere mail heb ik niet gevonden, en ik denk dat je de automatische bevestiging die je kreeg toen je je registreerde aanzag voor een antwoord van mij, maar dit gaat buiten mij om (doet het programma vanzelf) en dit geeft je geen toegang tot het besloten forum. Ik heb je uitgebreide informatie gestuurd.Fran schreef:Hallo Anna, ik heb zojuist mijn eerdere mail opnieuw naar je verzonden. Volgens mij heb ik ook een mail van jou gehad, maar ik zal ergens iets niet goed doen.
Groetjes, Anna