al 15 jaar in een uitzichtloze relatie

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Maartje

al 15 jaar in een uitzichtloze relatie

#1 Bericht door Maartje » ma okt 16, 2006 5:18 pm

ik heb eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en mij aangemeld bij dit forum.
Ik had al wel diverse malen het boek van Robin Norwood gelezen.
Maar mijn gevoel is sterker dan mijn verstand.
Ik heb al 15 jaar een (lat) relatie, die ook aan en uit gaat, met een man die niet voor zichzelf kan zorgen. (geen werk, gebruikt softdrugs) Geen andere meningen kan verdragen en agressief wordt wanneer hij zijn zin niet krijgt. We hebben samen een dochter van 14 jaar. Ik weet niet hoe ik hem los moet laten. Ik ben bang hem te verliezen en nooit meer een nieuwe relatie te krijgen. Tegelijkertijd weet ik dat hij mij niet kan geven wat ik nodig heb.

Ik hoop op steun en hulp.

Groetjes,

Maartje

Hannah

#2 Bericht door Hannah » ma okt 16, 2006 7:05 pm

Hallo Maartje, welkom op dit forum. Ik hoop dat je hier inspiratie zult gaan vinden. Ik zelf ben nu een jaar lid van dit forum, erg actief, en ik voel me echt zoveel beter. Overigens plaats ik berichten alleen op het gesloten deel van het forum. Dit is het openbare deel van het forum. Dat gesloten deel kan ook open staan voor jou. Dat kun je altijd aan Anna vragen. groeten en moedig dat je hier een bericht hebt geplaatst. Johannah

Daantje
Contacteer:

Re: al 15 jaar in een uitzichtloze relatie

#3 Bericht door Daantje » di okt 17, 2006 9:22 am

Beste Maartje,
Ik kan heel goed begrijpen hoe dat werkt met gevoel, die sterker lijkt dan het verstand. Heel herkenbaar hoor.
Sterkte en veel inspiratie toegewenst,

Daantje

Plaats reactie