Alice in crazyland

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Eva83
Berichten: 1
Lid geworden op: di mei 12, 2020 12:59 pm

Alice in crazyland

#1 Bericht door Eva83 » di mei 12, 2020 2:31 pm

Hoi,

ik zit vast ik wil eruit maar ik zit vast...ik wil mezelf helpen loskomen want iemand op me heen heb ik niet meer die mij wilt helpen...

ik zie geen uitweg...heel veel is 1 op 1 ik heb het gevoel steeds meer dat ik pshygopatisch ben, ik me baan verliezen waarom is hij gewoon niet gelukkig bij mij waarom ziet hij dat niet? waarom is hij buiten altijd blij en thuis is er altijd wat ...ik loop op eiren komt ruzie maken op me werk hij liegt maakt dingen erger geeft me een kut gevoel of dat ik dom ben ...maakt me constant gespannen en zegt dan dat ik dingen achterhoud ..hij laat me achter met of zonder kinderen geeft ze een rot gevoel..laat zijn ex en dochter denken dat ik een gek ben,,,,en dat vindt ik zo erg...hij gaat vreemd,ik betrapte hem vol met een ander in bed en toen zij hij ook nog ik moet je niet meer...en ik ga de politie weer voor je bellen...er is niks van me over help....i need help...

Anna
Site Admin
Berichten: 18421
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Alice in crazyland

#2 Bericht door Anna » wo mei 13, 2020 12:19 pm

Hoi Eva,
Wat naar dat je je zo rot voelt en dat je in zo'n moeilijke situatie zit. Heb je het boek 'Als hij maar gelukkig is' van Robin Norwood al gelezen? Dat raad ik je aan, dan krijg je meer inzicht in je situatie en wat je ermee kunt doen.
Veel sterkte!
Groeten,
Anna

Plaats reactie