Hulp gevraagd bij scriptie

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Hulp gevraagd bij scriptie

#1 Bericht door Daantje » zo jun 19, 2016 2:53 pm

Dag Anna,

Volgens schooljaar (ik mag door, ben geslaagd voor het eerste jaar) moeten wij een scriptie maken en een specialiteit zoeken. Die weet ik natuurlijk allang, als relatieverslaafde in herstel, en ook het onderwerp van de scriptie.. Nu zou ik het fijn vinden als mensen die relatieverslaafde in herstel zijn, deze zou controleren/aanvullen en van (heel muggenzifterig) feedback zouden voorzien. (Feedback ga ik trouwens steeds meer zien als een prachtig cadeau.. Voor mij wil het nu zeggen, dat het leven blijkbaar dus nóg leuker kan worden... Weer iets om aan te werken!)

Ik ben dus door naar het 2e jaar.. Voor de onderdelen van het eerste jaar ben ik ruimschoots geslaagd..

Wie zou aan die scriptie mee willen werken, door het te lezen en van feedback te voorzien?

Dan heb ik ook een Tuinieren in je hoofd-visualisatie gemaakt. Dit moet in hypnotisch taalgebruik, wat wil zeggen dat het denken niet aangezet mag worden. Alle cognitieve taalgebruik is er uit. Ik heb er een 9 op, en met de verbeteringen zal het misschien wat meer waard zijn. Het zou fijn zijn om nog meer geïnspireerd te worden, daarin. Zo weet ik inmiddels, dat mensen met een gézond zelfvertrouwen, ruimte in willen nemen. (Niet meer dan de ander, dan is het meer richting narcistisch 'zelfvertrouwen'.

Wie zou wat willen?

Warme groet,

Daantje (Diana)

Anna
Site Admin
Berichten: 18421
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Hulp gevraagd bij scriptie

#2 Bericht door Anna » ma jun 20, 2016 8:52 pm

Gefeliciteerd Daantje!

Wat leuk om te lezen dat het zo goed met je gaat, en dat je zo enthousiast bent. Ik hoop dat je reacties krijgt op je oproep. Zelf zal ik dat niet doen. Ik heb in het verleden vaker de vraag gekregen om teksten, scripties e.d. te lezen en van commentaar te voorzien of een bijdrage aan te leveren, en daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt.

Ik wens je alle succes!
Groetjes, Anna

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd bij scriptie

#3 Bericht door Daantje » zo jul 17, 2016 11:39 am

Dank je Anna,

Als ik het goed begrepen heb, gaat het om (voldoende) sessie voor een sneller herstel van relatieverslaving.
Ik-versterkende oefeningen en als de draagkracht groot genoeg is regressietherapie of werken met (persoonlijkheids)delen...

24 September weet ik meer!

Mooie zomer!

Daantje (Diana)

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd bij scriptie

#4 Bericht door Daantje » zo nov 06, 2016 11:56 am

Inmiddels weet ik meer.

Het is meer een onderzoek. Hoe kan hypnotherapie bijdragen aan .... In mijn geval Hoe kan hypnotherapie bijdragen aan een gezond zelfvertrouwen. Het is de bedoeling 4 of 5 cliënten te behandelen.
Minimaal in totaal 20 sessies. En ik zit al helemaal vol.

Groetjes,

Diana (Daantje)

Plaats reactie