Emotionele verslaving

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Melanie
Berichten: 1
Lid geworden op: do apr 24, 2014 3:01 am
Locatie: Amsterdam

Emotionele verslaving

#1 Bericht door Melanie » do apr 24, 2014 3:37 am

Na 13 jaar getrouwd te zijn sta ik op het punt te scheiden,ik zeg dit heel stoer en daadkrachtig maar diep in mij schreeuwt het kind NEE dat niet wilt loslaten van de persoon die ze verzorgd..vertroetelt..bepampert..enz.Mijn man is geen klootzak,ik ben geen naar mens maar we hebben beide fouten gemaakt.Ik ben tijdens mijn huwelijk vreemd gegaan,ik moest erkenning ..waardering en ik deed dingen "zonder gevoel".Ik kon iets :oops: doen en 5 min later de huiskamer inlopen of er niets gebeurt was.En dat had vaak niet eens met seks te maken maar meer de spanning en zeer..zeer zeker de waardering..ik kreeg een "shot"en het voelde weer even goed,ik voelde mij ook helemaal niet schuldig of enig gevoel.Het voelde voor mij als trofeeën die ik in mijn hoofd neer zet en op naar volgende.Mijn man voelde en kreeg een x naaktfoto over de telefoon en is ingestort.Hij heeft een poging gedaan zichzelf iets aan te richten en vanuit dat is alles bergafwaarts gegaan,hij ging chatten met andere dames en emotioneel erg diep,hij werd onbereikbaar voor mij en wat ik ook deed ik bestond niet meer.Elke avond zat hij boven en beleefde meerdere chat relatie"s waar hij heel diep op inging,het werd zijn leven.Hij werkte niet ..geen uitkering en sloot zichzelf af voor de hele wereld.Door zijn negeren werd hij onbereikbaar voor mij en vanaf die tijd werd hij mijn obsessie..ik deed alles om maar hem te plezieren..zorgen..werken..hij kreeg contact met een andere vrouw en is daar ook naar toe gegaan,vanaf die dag is hij steeds naar haar toe gegaan om haar te steunen in scheiding :roll: ..kortom toen hij vroeg of ze mocht komen hier in huis vond ik dat natuurlijk ok..ik vond alles goed..ze kwam uit duitsland(hij haalde haar op van mijn geld) en zij zat hier als de prinses en mijn man had vantevoren gezegd dat ik niet mocht knuffelen met hem want dat was moeilijk voor haar.Vanaf die tijd is hij steeds vaker weggegaan en nu woont hij daar ,ik ben besodemieterd..belogen..en hij is 3 x terug gekomen en ik was dankbaar als een kind..onderdanig ..lief..geen mening hebben,,en alles naar zijn zin maken van mijn laatste geld.Tuurlijk voelde ik mij schuldig en ik denk dat ik vanuit die situatie alles genomen heb ,maar nu na twee jaar ben ik nog steeds niet gescheiden..we zitten in de twilight zone..In het oog van de storm en we zijn bang..vreselijk bang los te laten al hebben we beide andere partners..we weten dat het beter is al we uit elkaar gaan maar hij triggert mij nog steeds door mij ook te negeren en in de sjit en armoede achter te laten..hij heeft andere hulpverleenster gevonden die zijn mama wilt zijn.. :wink: maar als hij sms dan vliegen de zenuwen door mijn lijf en ik doe alles om hem te pleasen..nog steeds..ik haat mijn gevoel..ik haat mezelf hierom..om mijn zwakte..In verleden was ik dat dikke meisje met rood haar en rotte tanden,ik ben gaan afvallen en vraag aandacht en bevestiging door mijn uiterlijk ..Het vreemde is dat ik totaal geen emotie voel bij seks..ik voel niets en eigenlijk hoeft het van mij niet..ik voel mij zo een alien..pfff..'' :oops:
Mij even voorstellen..Ik ben vrouw 49 jaar en na een zware nacht zoveel over mezelf te weten gekomen door deze pagina te lezen.Zo herkenbaar en ook zo angstig,maar ben bereid te vechten ..te vechten voor mezelf.

Plaats reactie