ben nieuw hier, weer een relatie die mislukt is

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Kim1982
Berichten: 2
Lid geworden op: zo feb 23, 2014 7:38 am
Locatie: Herentals

ben nieuw hier, weer een relatie die mislukt is

#1 Bericht door Kim1982 » zo feb 23, 2014 8:09 am

Hallo, ben nieuw hier....heb net het boek gelezen...
Heb telkens relaties van 3 jaar en investeer te veel in de liefde. Ben een controlefreak dan en heb de panische angst dat de liefde van mijn leven weggaat. Heb ook een zeer laag zelfbeeld, dat heeft mijn laatste ex me ook gezegd. Dat ik nog niet in staat ben van mezelf te houden, hoe kan ik dan van iemand anders houden? Hij is dus ook van me weggegaan omdat ik te jaloers was, door mijn onzekerheid en hij kon het niet meer. (mijn moeder was tijdens mijn jeugd depressief en heeft zelfmoord gepleegd toen ik met mn laatste vriend een week samenwoonde )Ben dus daardoor de liefde van mijn leven kwijt geraakt en na bijna 4 maanden huil ik mezelf nog altijd in slaap, wil nog alles van hem weten...en het is vermoeiend, ik geraak niet verder. Misschien is het tijd dat ik eens aan mezelf werk. Want toen ik 21 jaar was is er ook een relatie kapot gegaan door mijn jaloersheid; en val ik telkens op mannen die heel veel aandacht nodig hebben van andere vrouwen, en die zie ik dan ook telkens als "concurrentie".
Heb een relatie gehad met een man die totaal geen aandacht nodig had van andere vrouwen, en die heb ik zelf gestopt omdat ik die relatie te saai vond.
Ik probeer nu vooral aan mezelf te werken, maar het alleen zijn is zo zwaar, en ik wist toen ik 21 was dat ik aan mezelf moest werken, en toch heb ik dit na 10 jaar toch weer laten gebeuren. Heb dan zelf de relatie moeten stoppen omdat hij me aan het lijntje hield, waardoor de spijt, het verlangen, nog groter is. En hij gaat gezellig door met zn leven, is zelfs opgelucht...en zegt dat hij nog nooit zo een moeilijke relatie gehad heeft. Erg om te beseffen dat het allemaal aan jezelf ligt ,en dat je een "goede"man zelf hebt weggeduwd:(

Plaats reactie