nooit geweten dat zoiets relatie verslaafd heet

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
eef
Berichten: 1
Lid geworden op: za nov 24, 2012 8:10 pm

nooit geweten dat zoiets relatie verslaafd heet

#1 Bericht door eef » za nov 24, 2012 9:30 pm

hallo allemaal,

ik ben een vrouw van 44 jaar en heb sinds 9 maanden een relatie met een man die mij veel aan mijn vader doet denken,ik was vroeger een vaderskind, en die man heeft mij van de ene op de andere dag verlaten toen mijn ouders gingen scheiden, via een vechtscheiding, het valt mij nu op dat ik altijd problemen heb gehad met relatie, vooral met het hechten aan iemand, ik heb het boek "Als hij maar gelukkig is" gelezen en herken er veel in, mijn vader was ziek en dronk veel, hij was zelfstandige en er waren (naar het schijnt) veel ruzie, ik heb dat maar 1 keer meegekregen, ik was 10 jaar toen hij is vertrokken, maar in mijn herinnering kan ik niet zeggen, dat ik dat erg heb gevonden, mijn moeder was en is een lieve warme vrouw die het nooit goed deed in zijn ogen, nu sinds ik deze vriend heb, waar zijn moeder dan weer veel aan hangt en hij bijna onderdanig is aan haar, wat bij mij enorme frustraties geeft, omdat ze steeds als wij een afspraak hebben, zij er wel voor zorgt dat die niet doorgaat, en hij weet dat allemaal wel zegt hij dan, maar ze heeft het altijd zo slecht gehad en stond er altijd maar alleen voor enz, en dat blijven ze dan beide tot in de treure herhalen, ik moet voor mijzelf kiezen want 2 zo'm negatieve mensen, die trekken mij onbewust ook mee, maar als hij bij mij is, is het de liefste man die je je kan voorstellen, maarja dat zijn maar momenten, het probleem ligt dus bij mij en ik moet ermee om zien te gaan , mocht ik in de toekomst met hem of een ander een relatie krijgen, dit niet meer gebeurt, ook het vertrouwen is na 4 relatie's met zulke mannen (die de navelstreng niet hebben doorgeknipt noem ik het)ver te zoeken en heb ik vaak en veel bevestiging nodig wat voor een man misschien ook weer averechts gaat werken

mvg
ik ben niet in geld uit te drukken maar er zit jaren garantie op

Plaats reactie