Recent bericht

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
stromend

Recent bericht

#1 Bericht door stromend » do sep 22, 2011 11:19 pm

Hallo ik lees allerlei onderwerpen gedateerd rond de maand mei,ik vraag me zo eens af zijn er na mei geen nieuwe onderwerpen te bespreken?
Ik zoek best nog naar antwoorden en naar gelijke verhalen voor mezelf...
Ik ben al 5 jaar gecsheiden,ik zit nog helaas steeds in de verslavende rol,lijkt wel of het aan blijft trekken,of gezonde relaties niet kunnen,altijd iets van senstaie en spanning in wil voelen...Alcohol is voor mij ook een nare vlucht,een beetje spanning zoeken,bah!!
Na iedere keer denk ik weer als ik me eenzaam voel en ik voel weer de onrust dan ga ik op mijn knieen om te bidden,zeker ik geloof in een hogere macht!!
En toch ik ga voor die nare verslaving,nu alcohol,nou ja allangere tijd,bah!Of verkeerde mannen ook spannend.
Ik heb zeker wel hulp bij mijn verslaving voor alcohol,medicijnen die averrechts werken dus daar wil ik iets anders aan gaan doen.
Eenzzam ja ik ben veel alleen omdat ik gewoon alles voor mijn ex man heb opgegeven en daarbij mezelf zo in en in slecht voelde,wie wil er zoon vriendin?Ja vriendinnen die boven mij konden staan,ik was de kleine meid.
Die heb ik dus niet meer,ik ben geen kliene meid meer en ik probeer steeds meer mijn eigen leven onder mijn beheer te gaan houden,maar het gemis van het spannenende,het onverwachtse,de energy die ik ervan kon krijgen...
Maar ook de pijn,de pijn van het afgewezen worden,de pijn van de minderwaardigheid....
Waar is die pijn...?
Ik wil het weer ervaren en voelen,de ene snijdt zichzelf,de ander dat ben ik drink een glaasje teveel...of ga met een verkeerde man mee,en als ik het allebei niet doet dan is mijn leven saaie.
Oh wat erg vindt ik dit!!!Dat ik zo met mezelf omgaat,daar ik zo graag die lieve warme eerlijke gewetensvolle arm om mij heen zou willen hebben,op deze manier komt die arm nooit,:(.
Stromend,
Graag lees ik na mijn bericht weer recente berichten,kan ik ook weer van leren,:).
Genezen en Herstellen van de emotionele gemanipuleerde innerlijke pijnlijke plekken,een gezonder sterker evenwicht in mezelf kan ontstaan.
En vandaar uit mijn kinderen op een gezonde manier begeleiden in hun emoties!

atlanta_44

klopt

#2 Bericht door atlanta_44 » vr sep 23, 2011 9:36 pm

Hallo,

ja het klopt dat er op dit forum weinig tot niet word geschreven of een nieuwe topic geplaatst, dan is me ook al eerder op gevallen en ik ben begonnen om dan zelf af en toe op de dingen te reageren.
Ik weet ook niet waardoor het komt, misschien zitten veel vrouwen in een Robin Norwood groep, daar word natuurlijk een hoop besproken. Misschien ook iets voor jou, als ik je verhaal zo lees kun je best wat ondersteuning en herkenning gebruiken.
Ik zit nu sinds pas ook in zo n groep en het sterkt me nu al, zeker omdat ik daardoor mijn eigen gedrag en acties leer kennen. Ik ben namelijk zelf de zwakke schakel in het geheel. 8)

Ik hoop dat je er wat aan hebt,
Succes in elk geval

Atlanta

Anna
Site Admin

#3 Bericht door Anna » vr sep 23, 2011 10:48 pm

Er wordt op het open gedeelte van dit forum niet zoveel geschreven omdat dit voor iedereen leesbaar is. Er is ook een besloten gedeelte op dit forum. Meer hierover kun je lezen bij "Welkom! en lees hier meer over dit forum" bovenaan bij het Gastenboek en bij het Prikbord.

Hartelijke groet,
Anna

Plaats reactie