Voorstellen

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Francine

Voorstellen

#1 Bericht door Francine » vr feb 18, 2011 6:17 pm

Hallo, ik ben Francine.

Ik ben weer eens met de deur in huis gevallen in het forum 'Stap 1' en ik heb me weer eens niet behoorlijk voorgesteld.

Ik ben 48 jaar en sinds deze zomer zijn mijn man en ik uit elkaar na bijna 30 jaar.

Ik herken heel veel in het zorgen, mezelf de schuld geven van alles dat er mis is gegaan en de verslaving.
Het het boek net vanmiddag binnen gekregen en ben vastbesloten om dit vreselijke minderwaardigheidscomplex achter me te laten.
Want voorlopig voelt dat als de boosdoener.

JJ

Hallo, ik ben JJ

#2 Bericht door JJ » di mar 15, 2011 1:38 pm

Dag dames,

Ik zal me ook eertst voorstellen.

Ik ben 37 jaar, en relatieverslaafd. Ik ga sinds 2 jaar (met een pauze van 8 maanden toen ik een relatie had) in Amsterdam naar de Norwoodgroep bijeenkomsten.

Op het moment ben ik sinds Oktober 2010 abstinent van een relatie/verhouding/affaire.

Ik leef al een jaar alleen, en ben in verwikkeld in een echtscheidingsprocedure. Ik was 3,5 jaar getrouwd. We waren 4 jaar samen. Dat is de langste relatie die ik ooit heb onderhouden.

Ik heb altijd relaties gehad van 2,5 jaar (4), en een van 1 jaar. Daar tussendoor had ik dan affaires, dus ook al beschouwde ik mezelf dan als single of 'in een tussendoor relatie', ik had toch een man waar ik mijn aandacht op richtte.

Op dit moment heb ik twee dates gehad met een man die ik erg aardig vind. Ik heb echter ook het idee dat hij een alcoholprobleem heeft en dit ontkent.
This too shall pass

Plaats reactie