de eerste stap

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
frederica

de eerste stap

#1 Bericht door frederica » do feb 28, 2008 4:41 pm

Dit is mijn :oops: eerste stap bij dit forum.
Het voelt onwennig en tegelijkertijd heb ik er wel verwachtingen van :shock: . Het lezen van het boek 'als hij maar...', was voor mij een openbaring althans sommige stukken, ik ben dus echt relatieverslaafd, heb het nooit geweten :!: . Kon mijzelf nooit losmaken alhoewel ik heel vaak dacht; nu is het genoeg, maar op de een of andere manier, was het voor mij nooit écht genoeg, achteraf bezien dacht ik altijd wel weer, kon veel slechter, enz.

Na het boek gelezen te hebben voel ik me al anders, kan al weer slapen zonder medicijnen, heb weer wat rust gekregen, maar zit wel vaak met mijn "gevoel" aan de kant om het over me te laten komen en ontdek dan dat wat eigenlijk een futuliteit is, mij wel 2 uur in mijn gevoel kan raken, en nu heb ik echt de lichamelijke klacht van hevige maagpijn in mijn gevoel ervaren, meteen toen het over mij kwam.
Het was beroerd en bevrijdend tegelijk, om te ervaren dat het ontstaat uit mijn woede :evil: en verdriet.
Mijn leven leven in vreugde is het belangrijkste, weg met verlangens die nooit bewaarheid zullen worden.
Mi vida es para mi.

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » vr feb 29, 2008 11:26 am

Hallo Greet, Welkom!
Misschien kun je ook 'Hoe het werkt' lezen, te vinden op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Relevante zelf-therapie methoden'.
Groet, Anna

Plaats reactie