Voor reacties en suggesties e.d.
-
shirley
Bericht
door shirley » di nov 01, 2005 12:38 am
Ik denk dat er genoeg verslaafden ( blijft een misselijk woord ) zich bevinden op deze site net als ik zelf.......die zelf veel lezen en toch telkens uitstellen om wat te schrijven. Ik las het oproepje van Deirdre. .......ondanks ook mijn dagelijkse inzichten en de dagen dat ik met mezelf bezig ben ......ben ik ook dagelijks nog helemaal relatie verslaafd en denk veel teveel alleen aan hem .....zit uren lang te bedenken of en hoe hij kan veranderen of ik hem wat tips kan geven ( in de hoop dat hij veranderd ). Of er toch een uitweg is ....toch misschien nog hoop is . Helemaal niet verslaafd , hoor ! Ik kan mij ook niet voorstellen dat andere Norwood vrouwen dat niet hebben ? ? Het blijft een gevecht .....en soms denk ik : waar doe ik het voor achter 1 of 2 jaar of 1/2 jaar heb ik toch weer een relatie met hem.Tja ....wie weet. Wat ik wel weet is dat ik me erg alleen en eenzaam voel .....overmand het verdriet me ....mis ik hem zo erg ........soms mis ik hem helemaal niet . Vorige week belde hij me ivm ons zoontje en hij zij minder leuke dingen tegen ( verwijten , verwijten ) me . ........Deed me weer zo'n verdriet ....met als resultaat dat ik hem weer s'nachts ging bellen omdat ik wilde uitleggen waarom ik deze relatie / huwelijk niet voort kan zetten .Ik wilde weer mijn hele preek afleggen ...in de hoop dat hij het zou begrijpen. GODDANK nam hij de telefoon niet op ! Ik stortte helemaal in. Huilen......huilen ....zakte weer helemaal in mijn dip .....heb uren zitten huilen . .......de dag erna was het Goddank van me af . Wilde hem ook niet meer bellen.
Ik ben al jaren bezig aan mijn herstel .........hoezo niet verslaafd? Met tijd en wijlen kan ik dus weer heel erg terug vallen en weer echt verslaafd zijn / gedragen. Gelukkig herstel ik iets sneller. Vraag me af of volledig genezing wel mogelijk is .....100% .....denk ik niet mischien ....90 % Daar zou ik al blij mee zijn ? en jullie ?????
Groetjes Shirley

-
Anna
- Site Admin
Bericht
door Anna » di nov 01, 2005 3:21 pm
Lieve Shirley,
Bedankt voor het plaatsen van je aangrijpende en zeer herkenbare verhaal!
Ik wil je uitnodigen naar de
ONLINE NORWOODGROEP te gaan om daar je ervaringen verder te delen. Dit Forum (Prikbord) is daar niet zo geschikt voor en ook niet voor bedoeld.
Dus ga naar:
http://www.norwoodgroep.nl/agenda_online.html
Groetjes, Anna