Praktijk Rachamim

Therapeuten die thuis zijn in de 'Norwood-problematiek' en de werking van het Twaalf Stappen programma zijn moeilijk te vinden. Als je er een weet, meld het hier. Op die manier kun je je lotgenoten een dienst bewijzen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
PraktijkRachamim
Berichten: 2
Lid geworden op: di jan 12, 2021 4:31 pm

Praktijk Rachamim

#1 Bericht door PraktijkRachamim » di jan 12, 2021 4:49 pm

Beste Kostbare Dames,

Ik ben een psychotherapeut die heeft een praktijk aan huis in Veldhoven, net buiten Eindhoven. Ik ben Engels maar beheers ook de Nederlands taal.

Mijn passie is gezonde relaties:

Mijn website is www.originelebedoeling.nl,

Sinds 01-10-20 ben ik mijn (tweetalig) praktijk “Rachamim” als Transactioneel Analytisch (TA) Therapeut, aan huis in Veldhoven begonnen.

Ik ben gewend met de 12 stappen.

De praktijk is in het bijzonder opgericht voor vrouwen die lijden onder medeafhankelijkheid. Eigenlijk voor degene die willen aan hun kant van de transacties gaan werken om hun relaties, communicatie en aangetaste grenzen te verbeteren. Ik bied ook ondersteuning voor herstel van Narcistische Mishandeling oftewel ‘Intiem Geweld”. Hierbij hoort bewustwording van eigen medeafhankelijkheid en ongezonde symbiose binnen relaties. Ik sluit aan bij www.verdwenenzelf.org
TA gaat vooral over bewustwording; inzicht over je persoonlijkheid, de krachten en hindernissen die je zelf opwerpt, krijgen. De voortdurende TA vraag is “wat is het, dat ik doe, dat steeds zorgt dat de ander zo doet?” (Of mij steeds misbruikt? Kunnen mensen ook meemaken!)

Door hoofd, hart en gevoel te combineren, werk ik graag met behulp van TA en lichaamsgerichte oefeningen om mensen in contact te brengen met hun krachten en belemmeringen om emotionele intelligentie en regulatie van emoties te bevorderen. Mijn grootste passie is vrouwen zien vrij komen vanuit overleving toestand, naar leven en gedijen.
Misschien ken je vrouwen die medeafhankelijk zijn of steeds in een patroon van ongezonde symbiose terecht komen. Vrouwen die lijden binnen hun relaties. Narcistische Slachtoffer Syndroom krijgt steeds meer begrip en heeft langdurig ondersteuning nodig. Mocht deze vorm van hulp die binnen de praktijk voor TA therapie gegeven wordt, aanspreken, dan kan ik gesprekken aanbieden. Vrouwen kunnen een vrijblijvend intake gesprek via de website aanvragen.

Mogelijk cliënten kunnen een verzoek via e-mail sturen als je:

• het moeilijk vindt om je grenzen aan te geven
• last blijft houden van belastende gebeurtenissen uit het verleden
• steeds voor anderen aan het zorgen bent en jezelf vergeet
• je niet aan een ander durft te hechten
• wanhopig in relaties bent geworden als slachtoffer van emotioneel en psychisch misbruik
• kind of (ex) partner bent van iemand met een narcistische persoonlijkheid
• het moeilijk vindt om bij je gevoelens stil te staan
• je ongemakkelijk voelt bij andere mensen omdat je bang bent dat ze je niet aardig vinden
• een nieuwe verhaallijn voor je levensloop wil gaan schrijven
• last van een minderwaardigheidsgevoel hebt
• ervaart dat denken, doen en gevoel uit contact met elkaar zijn geraakt
• nooit het “dansje” van wederzijds gelijkwaardige relaties hebt kunnen ontwikkelen
• hebt gemerkt dat wat je tot nu toe doet niet (meer) effectief is

Natuurlijk, kan ik ook veel bieden aan cliënten voor wie de Engelse taal de voorkeur heeft.

connect@originelebedoeling.nl

Met vriendelijke groeten

Lesley van den Eijnden

Plaats reactie