Geslaagd

Therapeuten die thuis zijn in de 'Norwood-problematiek' en de werking van het Twaalf Stappen programma zijn moeilijk te vinden. Als je er een weet, meld het hier. Op die manier kun je je lotgenoten een dienst bewijzen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Geslaagd

#1 Bericht door Daantje » di jul 07, 2020 10:35 pm

Als herstellend relatieverslaafde, nu 14 jaar een hele fijne en rustige relatie.
Inmiddels geslaagd voor relatiecounsellor, crisiscounselling en ik mag mijzelf nu 3e jaars hypnotherapeut noemen. Ten dele is dat jaar al gedaan en ten dele het nog niet verplichte 4e jaar ook.\

Heb het goed allemaal,

Daantje

Anna
Site Admin
Berichten: 18423
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Geslaagd

#2 Bericht door Anna » wo jul 08, 2020 2:02 pm

Geweldig! Gefeliciteerd Daantje! Heel mooi om jouw ontwikkeling zo te hebben mogen meemaken en te zien hoe je je verder ontwikkelt. Bedankt voor het delen.
Groetjes, Anna

Krisdeentje
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jul 20, 2020 12:35 pm

Re: Geslaagd

#3 Bericht door Krisdeentje » ma jul 20, 2020 12:43 pm

Hoi dames,

Heb mij vandaag aangemeld op dit Forum en zoek nog een beetje mijn weg. Ben bij de meeste recente berichten gaan lezen en kwam deze tegen van Daantje. Wat een positief bericht! Gefeliciteerd, goed gedaan! Ik wil ook graag van mijn relatieverslaving afkomen en ben bereid daar veel voor te gaan doen. Maar waar vind ik een Norwoodgroep om me bij aan te sluiten? Heb al een bericht naar de Norwoodgroep in Arnhem (Oosterbeek) gestuurd. Maar heb nog geen reactie ontvangen. Bestaat deze nog? Ik hoop van wel!

Vriendelijke groet,
Krisdeentje

Plaats reactie