BELGIE

Therapeuten die thuis zijn in de 'Norwood-problematiek' en de werking van het Twaalf Stappen programma zijn moeilijk te vinden. Als je er een weet, meld het hier. Op die manier kun je je lotgenoten een dienst bewijzen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
FIREDANCE4769
Berichten: 3
Lid geworden op: za jun 22, 2013 10:40 am
Locatie: belgie

BELGIE

#1 Bericht door FIREDANCE4769 » za jun 22, 2013 11:23 am

GROEPSTHERAPIE EN RELATIEVERSLAVING DAAR HEBBEN ZE IN BELGIE NOG NOOIT VAN GEHOORD DENK IK
herken mezelf in het boek wil groep opstarten in belgie

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#2 Bericht door Anna » za jun 22, 2013 3:06 pm

Hallo Firedance. Er is wel een Norwoodgroep geweest in België, in Leuven, en ook in Gent, maar die is overgegaan naar een CoDA groep. Dat lijkt erg op een Norwoodgroep, alleen zijn de CoDA groepen voor mannen en vrouwen (Norwoodgroepen zijn voor vrouwen). En er was ook een Norwoodgroep in Antwerpen. Ik weet niet wat de laatste informatie is over deze groepen. Misschien kun je dat vragen bij het Trefpunt Zelfhulp. Daarvan staat het adres en telefoonnummer ook op mijn website, en er staat ook een website link waar je informatie kunt opvragen:
http://www.norwoodgroep.nl/#_LANDELIJKE ... OODGROEPEN

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. En anders is het een goed idee dat je een groep wilt opstarten in België. Je kunt een oproep plaatsen op het Norwoodgroep Forum prikbord om te kijken of er meer animo is.
Groet, Anna

optimistje
Berichten: 146
Lid geworden op: vr jun 14, 2013 1:29 pm

#3 Bericht door optimistje » di dec 24, 2013 5:19 pm

Ik belde met Trefpunt Zelfhulp. Er is geen groep in Leuven. In het Antwerpse was er een dame geïnteresseerd in het opstarten van een groep, maar bij gebrek aan gegadigden ging het niet door.

Misschien kunnen mensen uit de driehoek Leuven/Mechelen/Antwerpen zich hier melden? Als er genoeg interesse is kunnen we eventueel samen een groep opstarten...

warme kerstgroet,
Optimistje

Pegyar
Berichten: 4
Lid geworden op: di mei 28, 2019 1:01 pm

Re: BELGIE

#4 Bericht door Pegyar » wo mei 29, 2019 3:06 pm

Hey,

Ikzelf ga sinds een maand naar de zelfhulpgroep in België. Het is Antwerpen, Linkeroever.
Deze noemt idd CODA
Voel me daar zeker op mijn plaats en heb de indruk dat het helpt ....wel nog lange weg te gaan voor mij
:

Plaats reactie