Onduidelijkheid

Wij hebben ingezien dat wij machteloos waren ten opzichte van onze relaties en dat ons leven onbestuurbaar was geworden.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
stromend
Berichten: 8
Lid geworden op: zo mei 30, 2010 12:37 pm
Locatie: Boskoop

Onduidelijkheid

#1 Bericht door stromend » zo dec 11, 2011 10:52 am

Ik zie dat ik aan het groeien ben maar ook best wel weer eens terugval,de foute man,de alcohol,ik weet het en ik baal ervan.Maar gelukkig ik kan mezelf beter terug fluiten en opnieuw beginnen.
Maar wat ik nu steeds meer in kan zien hoe manipulatief,hoe onduidelijk mijn ex man is,wel verdriet voor de kids die veel met hem te maken hebben en zijn vriendin.En wat deed ik afwachten tot hij weer eens...Staat meneer vrijdag om de spullen vd kids op te halen voor de stoep in de auto van zijn vriendin,ik vraag hem hoe laat mijn zoontje eigenlijk naar hun huis toe kan fietsen,ivm dat hij door zijn andere broer die bij mijn ex woont opgejut werd dat hij naar huis moest komen,twas kwart over 5 normaal zo was de afspraak kon hij bij mij vandaan half 6 vertrekken,mijn zoontje in paniek,hij dacht opschieten dan maar.
Ik vraag dus aan mijn ex man die op de stoep stond hoe laat mijn zoontje eigenlijk naar hun huis toe kon gaan fietsen,ivm dat hij nu ineens om kwart over 5 al weg vluchten,beetje gestresste kinderen heb ik,mijn ex is ook altijd van NU en gauw...Maar zo onduidelijk,want zo zei mijn ex man,rond half 6 kan hij naar huis toe fietsen,wat is rond half 6??
Vroeger zou ik er van in de war geraakt zijn nu vroeg ik hem wat concreter te zijn,en nu heb ik een duidelijk antwoord van hem gekregen,maar het gaat over zoveel omwegen,zo is er bij hem iedere keer iets anders wat hij niet doet of juist teveel..Ik voel me er sterker in staan,een goed gevoel.
Genezen en Herstellen van de emotionele gemanipuleerde innerlijke pijnlijke plekken,een gezonder sterker evenwicht in mezelf kan ontstaan.
En vandaar uit mijn kinderen op een gezonde manier begeleiden in hun emoties!

Plaats reactie