3 jaar na dato en ik gedraag me weer idioot.

Wij hebben ingezien dat wij machteloos waren ten opzichte van onze relaties en dat ons leven onbestuurbaar was geworden.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
wickedpony
Berichten: 4
Lid geworden op: za mar 29, 2008 5:00 pm
Locatie: amsterdam

3 jaar na dato en ik gedraag me weer idioot.

#1 Bericht door wickedpony » di jul 19, 2011 9:45 am

Mijn god, de relatie met de persoon in kwestie is al 4 jaar over.
En ik dacht serieus dat ik het een en ander achter me had gelaten.

De Ex zit nog in mijn leven. De prijs om hem totaal uit te bannen, is hoog, dan moet ik mijn geliefde atelier op mijn geliefde plek achterlaten..

Ik dacht dat de afstand groot genoeg was, om me niet meer te laten raken.

Tot recent, De Ex heeft een nieuwe vriendin.
En de relatie doet me denken aan die van ons.
Pijnlijk om te zien, hoe verknipt..

Bizar om te voelen dat ik stinkend jaloers ben, op iets wat overduidelijk ongezond in elkaar zit. Daarbij het is niet mijn zaak.. Niet mijn leven.. En toch ben ik er obsessief mee bezig..

Nog pijnlijker is het feit dat ik me totaal hysterisch gedraag, alsof we gisteren uit elkaar zijn en hij me bedrogen heeft met haar.

Mijn plek is ingenomen, ik voel me in de steek gelaten, verloren.. en klamp me juist wanhopig aan hem vast.. door te bellen, stiekem een wig te proberen te drijven tussen die twee.


De gekheid zit overduidelijk bij mij.. Ik voel me shizofreen, rationeel zie ik dat het echt niet goed zit, dat hij echt niet veranderd is, en dat ik blij moet zijn dat ik niet meer in die val zit.
emotioneel ben ik totaal de kluts kwijt.. die rauwe wanhopige pijn.. ik wordt er gek van.

mart
Berichten: 474
Lid geworden op: vr feb 18, 2011 12:03 pm
Locatie: noorden vh land

#2 Bericht door mart » za jul 23, 2011 8:51 am

Ik zou dat ook zo hebben...
Helaas, maar waar.

STERKTE!

Bianca77
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 10, 2013 4:24 pm
Locatie: Hilversum

#3 Bericht door Bianca77 » ma jun 10, 2013 5:10 pm

Ook ik herken je verhaal. 4 jaar na mezelf onder handen te hebben genomen en echt te hebben gedacht vooruitgang te hebben geboekt. 3 jaar geleden ben ik bij mijn ex weggegaan, die ik inderdaad nog regelmatig zie ivm de kids. Maar die is homo (zegt zelf door mij geworden) en dat voelt toch anders. We hadden enorm veel strijd, maar kan niks veranderen aan zijn geaardheid. Dat weet ik zeker ;-)

Maar nu zit ik weer in zak en as en heb ik me weer veel te veel laten gaan, controleren van mail, wachtwoorden achterhalen. Maar dan in een nieuwe relatie van 2.5 jaar.

De relatie is vorige week beeindigd en is dus nog erg vers, maar het is obsessief geweest en nu ook. Heb vandaag bedacht dat ie vast verliefd zou worden op de onderbuurvrouw bij zijn appartement. Slaat nergens op en is ook niet meer mijn pakkie aan, maar de gedachte alleen al!

Hoop wel dat ik snel weer een beetje gevoel over mezelf heb. Want voel me volledig hopeloos en machteloos. Dus op zich wel een goed begin voor stap 2!?

Plaats reactie