weer een mislukte relatie.....

Wij hebben ingezien dat wij machteloos waren ten opzichte van onze relaties en dat ons leven onbestuurbaar was geworden.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
texas
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 05, 2014 2:07 pm

weer een mislukte relatie.....

#1 Bericht door texas » wo feb 05, 2014 2:12 pm

Ik was al bekend met het fenomeen relatieverslaving en had er zelfs een behandeling voor gehad
Echter vorige zomer kwam ik een leuke man tegen Alhoewel de alarmbellen al snel rinkelde ( nog niet klaar met ex, niet eerlijk geweest over zijn situatie) bleef ik in de relatie en verloor mezelf totaal Vele ruzies over oa ex later verbrak hij de relatie In de relatie vertoonde ik al tekenen van verslaving maar daarna helemaal Ik kon hem niet loslaten, voelde me bedrogen en gebruikt. Helemaal toen ik hoorde dat hij nu weer ( vriendschappelijk) contact met zijn ex heeft De hele relatie door ontkende hij dat hij nog niet over zijn ex was Dit was dus niet waar Ik bleef hem maar bellen en smsen Wilde antwoorden en verklaringen, steun en aandacht Ik was "alles " kwijt en hij had zijn ex weer
Nu sinds 2 dgn abstinent Geen contact meer gezocht en ook facebook vermeden, maar het is zo moeilijk.....
Ik ga wel naar Norwood groepen en andere 12 stappen groepen maar de craving is soms zo groot.....
Iemand tips?

JoNie
Berichten: 7
Lid geworden op: wo feb 12, 2014 6:21 pm

#2 Bericht door JoNie » zo feb 16, 2014 10:18 pm

Overgave aan de craving: voelen, voelen en nog eens echt voelen, na ca. 15 min. ebt het weg. Ga naar je oude pijn van het kind in je.
Richt je aandacht op je zintuigen: wat zie je, wat hoor je, wat ruik je, enz. => jezelf ook waarnemen zonder oordeel = in het hier en nu zijn.
Bidden - mediteren - liefdevolle zinnen herhalen - met je Hogere Macht praten.

Succes en sterkte!

Faam
Berichten: 2
Lid geworden op: ma mei 19, 2014 1:10 am
Locatie: Friesland

#3 Bericht door Faam » ma mei 19, 2014 11:48 pm

JoNie schreef:Overgave aan de craving: voelen, voelen en nog eens echt voelen, na ca. 15 min. ebt het weg. Ga naar je oude pijn van het kind in je.
Richt je aandacht op je zintuigen: wat zie je, wat hoor je, wat ruik je, enz. => jezelf ook waarnemen zonder oordeel = in het hier en nu zijn.
Bidden - mediteren - liefdevolle zinnen herhalen - met je Hogere Macht praten.

Succes en sterkte!
Wat een mooi bericht JoNie, bedankt!! Dit advies had ik nu net even nodig!!

Plaats reactie