Ik ben bang.

Wij hebben ingezien dat wij machteloos waren ten opzichte van onze relaties en dat ons leven onbestuurbaar was geworden.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
1404
Berichten: 1
Lid geworden op: za okt 26, 2013 6:14 pm

Ik ben bang.

#1 Bericht door 1404 » za okt 26, 2013 6:28 pm

Afgelopen zondag een punt achter mijn relatie van twee jaar gezet. Twee jaar van maandelijkse ruzies en teleurstellingen. Twee jaar waarin ik zie dat hij elke avond drinkt. Omdat hij last heeft van de ergste vorm van rusteloze benen. Twee jaar waarin ik heb geholpen zijn zoon weer op het juiste pad te komen. Zijn zoon die problemen heeft met afhankelijkheid van drugs en alcohol. Ik heb alles gedaan. Maar nu had ik hulp nodig, ik heb schulden vanuit mijn scheiding. Maar er kwam niets. Ik moest zelf mijn problemen oplossen. Terwijl we het samen zouden doen. Na alles wat ik voor hem en voor zijn zoon gedaan heb!! Ik ging in therapie (zit nog steeds in therapie) om aan mezelf te werken. Misschien als hij ziet dat ik verander dat hij dan wil helpen. Dat is alles wat ik wil ik wil hulp!! Voor 1x in mijn leven hulp. Was dat teveel gevraagd? Over zijn drinken bagatalliseert hij alles. Ik voel me daardoor in de hoek geduwd. Ik vertelde hem dat ik in therapie ging omdat ik moeite heb met intimiteit. Dat ik hiermee aan de slag zou gaan, zodat het ten goede zou komen van mij, maar ook van onze relatie. Hij had, als hij echt van me hield, mij moeten steunen toch? Dat is toch niet teveel gevraagd. Ik ben donderdag naar de norwood bijeenkomst geweest voor de eerste keer en ik voelde me zo sterk. Maar ik heb nu mijn spullen ingepakt, ander logeeradres gevonden waar ik maandag heen kan. Maar ik heb geen huis nu voor mij en mijn zoon. Ik voel me zo alleen en het voelt zo oneerlijk. Het enige wat ik wilde is dat hij mij zou helpen en steunen. Ik trok bewust niet meer aan hem, ik vroeg niets meer aan hem, omdat ik vond dat het uit hem zelf moest komen dat vind ik nog steeds. Maar het komt niet. En nu twijfel ik en ben ik verdrietig en bang en weet ik niet meer wat ik moet doen.

Plaats reactie