Norwoodgroep regio Arnhem

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Bericht
Auteur
sana
Berichten: 1
Lid geworden op: zo jun 30, 2019 6:58 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#16 Bericht door sana » zo jun 30, 2019 6:59 pm

Hallo .

ik wil ook komen naar de bijeenkomst op woensdag avond kan nog ?

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#17 Bericht door Anna » zo jun 30, 2019 10:52 pm

Dit is de informatie die op de 'Landelijke lijst Norwoodgroepen' staat:

Oosterbeek (5 km van Arnhem Centraal Station)
Bijeenkomsten op woensdagavond 19.30 tot 21.00 uur.
Voor informatie en aanmelding kun je mailen naar: norwoodgroeparnhem@gmail.com

ilse-1
Berichten: 1
Lid geworden op: wo mar 16, 2022 10:14 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#18 Bericht door ilse-1 » wo mar 16, 2022 10:17 pm

Beste groep Oosterbeek,

Ik heb al weken geleden een email gestuurd naar het emailadres dat ik op de site heb gevonden.
Helaas nog steeds geen reactie. Zijn de bijeenkomsten in Oosterbeek nog aan de gang? Zoja, bij wie kan ik mij aanmelden?

Groetjes

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#19 Bericht door Anna » zo mar 20, 2022 6:54 pm

Ik heb een e-mail gestuurd aan iemand die deze groep in Oosterbeek nieuw leven wilde inblazen (vorig jaar november). Als ik meer informatie heb laat ik het hier weten.

Hartelijke groet,
Anna

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#20 Bericht door Anna » vr mar 25, 2022 2:43 pm

Anna schreef:
zo mar 20, 2022 6:54 pm
Ik heb een e-mail gestuurd aan iemand die deze groep in Oosterbeek nieuw leven wilde inblazen (vorig jaar november). Als ik meer informatie heb laat ik het hier weten.

Hartelijke groet,
Anna
Ik heb inmiddels bericht terug gekregen. Zij kan er helaas op dit moment niet mee bezig zijn vanwege gezondheidsproblemen.

Hartelijke groet,
Anna

eigenliefde
Berichten: 3
Lid geworden op: wo mar 06, 2019 4:33 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#21 Bericht door eigenliefde » zo okt 16, 2022 11:18 pm

Ik heb zojuist gemaild naar norwoodgroeparnhem Ik wacht af. Op de landelijk lijst wordt nog wel de locatie Oosterbeek genoemd;
Oosterbeek (5 km van Arnhem Centraal Station) Bijeenkomsten op woensdagavond 19.30 tot 21.00 uur.

Ik kom uit de omgeving Deventer en ben zoekend naar een groep in Overijssel of Gelderland, wie wil met mij een groep starten?

Groet!

eigenliefde
Berichten: 3
Lid geworden op: wo mar 06, 2019 4:33 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#22 Bericht door eigenliefde » do dec 29, 2022 10:23 pm

Zojuist weer een mailtje gestuurd met de vraag of deelname aan de Norwoodgroep in Arnhem/ Oosterbeek nog mogelijk is.
Een andere optie is voor mij;

Wie wil met mij een Norwood groep starten?

Ik zelf woon dichtbij de A1 bij Deventer. Misschien eerst ff kennismaken qua verwachtingen en wensen.

Nora_026
Berichten: 1
Lid geworden op: vr dec 30, 2022 12:30 am

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#23 Bericht door Nora_026 » vr dec 30, 2022 12:39 am

Hallo,
Ik zou graag willen meedoen aan de Norwood groep in Oosterbeek. Andere optie is om aan te sluiten bij een nieuwe groep in de buurt van Arnhem, of eventueel online.

Ik ben nog nooit eerder naar een Norwood groep geweest, en heb lang getwijfeld of ik me wilde aanmelden. Ik vind het heel moeilijk om toe te geven dat ik last heb van codependentie. Het is gemakkelijker om te doen alsof er niks aan de hand is, en dingen in mijn relatie naar de buitenwereld toe mooi te maken. Wat er werkelijk in mijn relatie speelt en hoe ik mij voel is een geheim. Helaas breekt dit me zo langzamerhand op, en herken ik het burn out gevoel. Ik zou graag herkenning vinden bij anderen, en leren hoe ik mezelf kan zijn, en mijn patroon kan doorbreken.

Ik hoor graag welke opties er zijn voor groepen nabij Arnhem of in Oosterbeek.

Groet N.

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#24 Bericht door Anna » di jan 03, 2023 3:11 pm

Goed dat je dit deelt Nora, je eerlijkheid, dat is al een belangrijke stap naar groei en herstel en een beter en 'echter' leven voor jezelf.

Groeten,
Anna

Tina
Berichten: 1
Lid geworden op: wo apr 26, 2023 7:14 am

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#25 Bericht door Tina » wo apr 26, 2023 7:47 am

Goedemorgen, via forum 'vrij van codependentie' waar ik me sinds kort op bevindt, hoorde ik over 'Nordwoodgroep'.
Ben erover aan het lezen gegaan en het deelnemen, (veel herkenning), aan zo'n groep zou mij denk ik kunnen helpen, mezelf te ondersteunen bij het proces waarin ik me nu bevindt......
het niet kunnen loskomen van een ongezonde relatie, die half jaar geleden is gestopt. Het belemmert mij in mijn zelfontwikkelingsproces....om verder te gaan ontdekken, hoe mijn 'nieuwe' leven in te vullen. Een leven vol zelfliefde en met gezonde relaties om me heen.

Graag zou ik me aansluiten bij een groep, omgeving Arnhem....ben wel beperkt in mijn avonden i.v.m.werk(wo.+vrijdag werk ik).

Hoor heel graag mochten er ontwikkelingen zijn 😉

fionamaree49!
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jun 14, 2023 9:27 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#26 Bericht door fionamaree49! » wo jun 14, 2023 9:29 pm

Hi allemaal, ook ik zoek een groep dichtbij Nijmegen.Is er een al gaande? Ik las dat er in Oosterbeek eentje was maar dat wat vrouwen geen contact mee kregen?
Ik hoor graag van jullie!
Liefs Fiona

Plaats reactie