Norwoodgroep regio Arnhem

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Bericht
Auteur
Sunshine'80
Berichten: 1
Lid geworden op: ma mei 23, 2011 7:40 pm

Norwoodgroep regio Arnhem

#1 Bericht door Sunshine'80 » di mei 24, 2011 1:59 pm

Op het prikbord las ik diverse oproepen voor zelfhulpgroepen. Voor de regio Arnhem kon ik niet veel vinden. Nu is mijn vraag of er meerdere mensen uit deze regio belangstelling hebben.
Ik heb het boek net uit. Het was een ware spiegel voor me. Ik besef me dat ik nog aan het begin sta en zou het zeer prettig vinden om daarbij in contact te komen met "lotgenoten".
Graag zie ik jullie reactie tegemoed. Groetjes M.

tja
Berichten: 1
Lid geworden op: di jun 07, 2011 12:15 am

ook

#2 Bericht door tja » di jun 07, 2011 12:19 am

ben ook op zoek naar zoiets in de buurt van Arnhem
voor het eerst op deze site.
het lijkt er op dat ik "relatieverslaafd" ben. Al 16 jr. probeer ik hem te redden. En draag ik de schuld van zijn probleem....

Roelie

Norwood Arnhem

#3 Bericht door Roelie » ma jul 25, 2011 10:49 am

Hoi Arnhemse dames,

Ik ben een intelligente vrouw die steeds stumpers treft en daar dan langer aan blijf plakken dan me lief is.
Ik zocht ook op een groep in Arnhem.

Wat zullen we doen?

antonia
Berichten: 2
Lid geworden op: do apr 05, 2012 7:53 pm
Locatie: Warnsveld

Samen nieuwe groep Arnhem e.o.

#4 Bericht door antonia » do apr 05, 2012 7:57 pm

Dames,
Hoe is het met jullie animo om van start te gaan? Ik heb vorige week boek gelezen. Een groot feest van herkenning, wil ditmaal nu eens niet alles alleen oplossen. Denk eerlijk gezegd dat het veel fijner is met de support van een aantal lotgenoten.
Ik hoop op jullie reactie,
Hartegroet, Antonia

Ina Ida
Berichten: 12
Lid geworden op: di feb 07, 2012 5:53 pm
Locatie: Arnhem

norwoodgroeparnhem

#5 Bericht door Ina Ida » wo jul 18, 2012 9:20 pm

Beste vrouwen,

Binnenkort gaat er een norwoodgroep van start in Arnhem. Voor informatie en deelname kun je contact op nemen via: norwoodgroeparnhem@gmail.com

Zodra avond en tijd bekend zijn zal dit ook bij de Landelijke Lijst Norwoodgroepen gemeld worden.

Er zal gewerkt gaan worden met de 12 stappen. Welkom bij de groep, er is nog plaats genoeg.

Hartelijke Groet, Ina Ida

antonia
Berichten: 2
Lid geworden op: do apr 05, 2012 7:53 pm
Locatie: Warnsveld

groep arnhem

#6 Bericht door antonia » vr jul 20, 2012 4:35 pm

Ha Ida Ina,
Fijn als je me op de hoogte houdt van de ontwikkelingen in Arnhem!
Hartegroet
Antonia

Ina Ida
Berichten: 12
Lid geworden op: di feb 07, 2012 5:53 pm
Locatie: Arnhem

Norwoodgroep in Arnhem

#7 Bericht door Ina Ida » vr jul 20, 2012 7:02 pm

Hallo Antonia,

Ik houd je op de hoogte!

Hartelijke groet, Ina Ida

Myosotis
Berichten: 785
Lid geworden op: zo nov 23, 2008 1:01 am

#8 Bericht door Myosotis » wo jul 25, 2012 9:45 am

Wil ook graag op de hoogte gehouden worden over evt. start van deze groep.

Ina Ida
Berichten: 12
Lid geworden op: di feb 07, 2012 5:53 pm
Locatie: Arnhem

norwoodgroep in Arnhem

#9 Bericht door Ina Ida » wo jul 25, 2012 8:10 pm

Hoi Myosotis,

Stuur mij even een mail via norwoodgroeparnhem@gmail.com dan kan ik je persoonlijk op de hoogte houden. En dan kan ik je ook toevoegen aan de groep deelneemsters als je mee wilt gaan doen.

Als de tijd en datum van starten van de groep bekend is laat ik dat ook hier op het forum weten en bij de Landelijke lijst Norwoodgroepen.

Groet, Ina Ida

Ina Ida
Berichten: 12
Lid geworden op: di feb 07, 2012 5:53 pm
Locatie: Arnhem

Norwoodgroep in Arnhem

#10 Bericht door Ina Ida » za aug 04, 2012 9:12 pm

Beste Allemaal,

De Norwoodgroep Arnhem gaat beginnen in de eerste week van september. Op woensdagavond 5 september van 19.00 tot 20.30 uur zal de eerste avond zijn.

We hebben al acht geïnteresseerden en nog plaatst voor meer.
Voor meer informatie, mail norwoodgroeparnhem@gmail.com

Hartelijke groet, Ina Ida

Ina Ida
Berichten: 12
Lid geworden op: di feb 07, 2012 5:53 pm
Locatie: Arnhem

Norwoodgroep Arnhem

#11 Bericht door Ina Ida » do apr 25, 2013 4:02 pm

De Norwoodgroep Arnhem begint in het vervolg een half uur later dan eerder gemeld is, dus nu om 19.30 uur (tot 21.00 uur) op de woensdagavond, als je interesse hebt kun je mailen naar norwoodgroeparnhem@gmail.com.

Hartelijke groet, Ina Ida

mama33
Berichten: 1
Lid geworden op: do feb 02, 2017 9:18 am

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#12 Bericht door mama33 » do feb 02, 2017 9:26 am

Hallo dames,

De norwoodgroep Arnhem is nog steeds actief, we komen samen op de woensdagavond van 19.30 tot 20.00 in Oosterbeek. Voor informatie en precieze locatie graag mailen naar norwoodgroep Arnhem: norwoodgroeparnhem@gmail.com

Nieuwe mensen zijn altijd welkom, en een kop koffie of thee staat voor je klaar!

Hartelijke groet, Heleen

Anna
Site Admin
Berichten: 18421
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#13 Bericht door Anna » za jun 17, 2017 7:02 pm

Is er iemand die weet of deze groep nog bijeenkomt? Ik krijg daar af en toe vragen over. Ik heb op 29 mei een mailtje gestuurd aan Heleen (van hierboven), maar geen antwoord gekregen. Kan iemand mij hier misschien informatie over geven?

Hartelijke groet,
Anna

Anna
Site Admin
Berichten: 18421
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#14 Bericht door Anna » do jun 29, 2017 4:09 pm

Anna schreef:Is er iemand die weet of deze groep nog bijeenkomt? Ik krijg daar af en toe vragen over. Ik heb op 29 mei een mailtje gestuurd aan Heleen (van hierboven), maar geen antwoord gekregen. Kan iemand mij hier misschien informatie over geven?
Ik heb inmiddels zelf bericht gekregen van de contactpersoon over de Norwoodgroep Arnhem. Door omstandigheden en het lage aantal deelneemsters is deze groep tijdelijk gestopt. Bij voldoende animo kunnen de bijeenkomsten worden voortgezet. Dus als je interesse hebt stuur dan een mail aan norwoodgroeparnhem@gmail.com

Hartelijke groet,
Anna

Anna
Site Admin
Berichten: 18421
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep regio Arnhem

#15 Bericht door Anna » do jul 06, 2017 8:32 pm

De bijeenkomsten van de Norwoodgroep Arnhem zijn weer begonnen. De bijeenkomsten vinden plaats in Oosterbeek (5 km van Arnhem Centraal Station).

Kijk voor meer informatie op de Norwoodgroep website:
https://www.norwoodgroep.nl/#_LANDELIJK ... OODGROEPEN

Plaats reactie