Crisis Care

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Eva
Berichten: 3
Lid geworden op: ma apr 10, 2006 10:10 pm
Locatie: Gelderland

Crisis Care

#1 Bericht door Eva » za mei 01, 2010 2:38 pm

Is iemand bekend met Crisis Care, verslavingshulp Amsterdam?
Ben benieuwd naar eventuele ervaringen.


Bij wat voor een soort therapeut of soort therapie kan ik het beste terecht met relatieverslaving. Hebben mensen tips?

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Crisis Care

#2 Bericht door Daantje » do mei 06, 2010 10:34 pm

Vrouwelijke relatiecounsellor (met 2 ll-en), maar vooral een zelfhulpgroep. (CoDA, Norwood of als je met alcoholmisbruik te maken hebt gehad: Al-Anon of Al-Anon/ACA) (http://www.twaalfstappen.nl/)

http://www.abvc.nl/Main.aspx?LocatieID=285

Warms, zonnigs, enz.
Daantje

blanche
Berichten: 1
Lid geworden op: di aug 23, 2011 9:57 am
Locatie: Amsterdam

#3 Bericht door blanche » di aug 23, 2011 10:30 am

Ik weet niet of er iemand nog interesse heeft in informatie over Crisiscare Amsterdam? Maar ik ben daar onder behandeling sinds juni 2011.
Volgens mij ben ik wel een uitzondering, want de meeste mensen hebben daar een andere verslaving. Ik ben echter ( gelukkig) alleen maar verslaafd aan Liefde. Tot nu toe , ik heb er vier gesprekken gehad en één groepsbijeenkomst, vind ik het goed daar.
Vind vooral veel steun bij de hulpverleners, die het probleem nu eindelijk eens serieus nemen. Daarmee bedoel ik op het feit dat ik al veel andere gewone therapieën heb gevolgd en toch iedere keer weer ben terug gevallen in oude patronen. Omdat ze niet zagen dat ik verslaafd ben. En een verslaafde liegt, en doet zichzelf beter voor. Een verslaafde doet er alles voor om de pijn te vermijden. Relaties aangaan werd zelfs door sommige therapeuten geadviseerd, terwijl ik er mijn pijn mee stilde, het is een drug voor mij. En in een verslavingskliniek zoals crisiscare zien ze dat gelukkig. Ik hoop nu eindelijk eens grip te krijgen op de verslavende elementen.

Plaats reactie