zelfhulpgroep omgeving Alkmaar

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Annelies
Berichten: 5
Lid geworden op: vr mei 04, 2007 9:44 am

zelfhulpgroep omgeving Alkmaar

#1 Bericht door Annelies » vr mei 04, 2007 9:53 am

Hallo,

Ik vroeg mij af of iemand mij kan informeren of er een zelfhulpgroep in de omgeving van alkmaar bestaat.
Op het prikbord las ik dat er een groep opgericht wordt in Haarlem en vroeg mij af of dit al definitief is.
En zo ja, wat moet ik hier voor doen om mij hier bij aan te sluiten?

Alvast bedankt.

Annelies

Anna
Site Admin
Berichten: 18443
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#2 Bericht door Anna » vr mei 04, 2007 12:28 pm

Hallo Annelies,
Misschien kun je een van die vrouwen die gereageerd hebben bij het topic 'norwoodgroep in Haarlem?' een persoonlijk bericht of e-mail sturen. Dat kun je doen door bij het bericht van die betreffende persoon onderaan op de knop 'pb' of 'e-mail' te klikken.
Als het niet lukt laat het me dan maar even weten.
Succes!
Groetjes, Anna

minoes40
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jan 18, 2008 12:52 pm

#3 Bericht door minoes40 » vr jan 18, 2008 1:24 pm

hallo, ik ben minoes40, vandaag voor het eerst op dit forum,zou ook heel graag willen weten of er in de buurt van alkmaar een norwood zelfhulpgroep van start gaat (ik woon zelf in alkmaar).
ik herken m,n eigen in alles wat hierboven staat beschreven.
al 40 jaar en 3 foute mannen, waaronder m,n eigen vader :cry:

Lia
Berichten: 1
Lid geworden op: wo aug 06, 2008 9:31 pm
Locatie: Alkmaar

#4 Bericht door Lia » wo aug 06, 2008 9:35 pm

Hallo ik kom ook uit Alkmaar en heb dus ook interesse voor het oprichten van een Norwoodgroep in deze omgeving!
Ik heb zelf alles gelezen van Norwood en herken mezelf op iedere blz zowat...

Ik ben 34 jaar overigens.
Off all the things I've lost I miss my mind the most

JoNie
Berichten: 7
Lid geworden op: wo feb 12, 2014 6:21 pm

start Norwoodgroep in Alkmaar

#5 Bericht door JoNie » zo feb 16, 2014 9:55 pm

Al is dit een oud onderwerp uit 2008, toch wil ik hier reageren. Per 15 maart 2014 start er een groep in Alkmaar op zaterdagochtend, zie onderwerp prikbord erover en de info komt nog op de landelijke lijst te staan.

JoNie
Berichten: 7
Lid geworden op: wo feb 12, 2014 6:21 pm

Re: zelfhulpgroep omgeving Alkmaar

#6 Bericht door JoNie » do mar 26, 2015 10:41 pm

Naast de zaterdagochtendgroep start er per 8 april a.s. op woensdagavond van 19.30 - 20.30 uur met eventueel uitloop tot 21.00 uur een tweede Norwoodgroep in Alkmaar waar ook co-dependentie aan bod komt. Op termijn zal deze groep verder gaan als autonome co-dependentie zelfhulpgroep. Zie voor verdere informatie op de landelijke lijst Norwoodgroepen.

Plaats reactie