Gezocht : Getuigenissen van slachtoffers van narcisme

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Stella_nova
Berichten: 1
Lid geworden op: di mar 20, 2018 2:14 pm

Gezocht : Getuigenissen van slachtoffers van narcisme

#1 Bericht door Stella_nova » di mar 20, 2018 2:24 pm

Voor een reeks (anonieme) artikels ben ik op zoek naar vrouwen/mannen die te maken kregen met narcisme. Als kind van een narcistische ouder, als partner, broer of zus of op de werkvloer.

Ik ben ervaringsdeskundige in omgang met narcisme.

Ik help vrouwen en mannen, die slachtoffer (geweest) zijn met het begrijpen en loskomen van narcisme.
In het kader daarvan wil ik getuigenissen bundelen tot een boek dat voor slachtoffers herkenbaar en hopelijk motiverend kan zijn om de klik te maken.
Er is veel te lezen over narcisme alsook over de narcist maar minder over hoe slachtoffers dit ervaren en vooral hoe ze verder gaan met leven nadat ze erachter komen dat het om narcisme gaat.
Je getuigenis wordt anoniem opgetekend en een kopie voor goedkeuring van het verhaal word jou eerst toegestuurd.

Omdat ik ook blog via mijn website zullen de getuigenissen ook daar gepubliceerd worden, zie http://www.stellanovacoaching.be

Ik heb een aantal sleutelvragen opgesteld die belangrijk zijn :

-Wanneer kreeg je de eerste signalen door?
-Wanneer viel het woord narcisme bij jou?
-Hoe (over)leefde jij de psychische vernederingen?
-Wat is het belangrijkste dat je geleerd hebt van deze relatie?
-Heb je tips/handvatten voor mensen die zich in een soortgelijke situatie bevinden?

Verder mag je alles van je af schrijven!

Hartelijk dank voor je medewerking, deze getuigenissen zijn heel belangrijk en zullen heel veel andere mensen helpen (her)kenning te vinden.
Mail naar stellanovacoach@gmail.com

Discretie verzekerd.

Plaats reactie