Norwoodgroep Friesland

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Bericht
Auteur
juuls
Berichten: 5
Lid geworden op: ma okt 20, 2014 9:07 am

Norwoodgroep Friesland

#16 Bericht door juuls » di dec 16, 2014 5:39 pm

Zijn er mensen die belangstelling hebben om een groep in Friesland op te starten?

Juuls

Anna
Site Admin
Berichten: 18421
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#17 Bericht door Anna » wo dec 17, 2014 9:41 pm

Hallo Juuls,
Ik heb alle eerder geplaatste berichten over een op te zetten groep in Friesland hier bij die van jou gezet, zodat je kunt zien hoeveel belangstelling er in het verleden is geweest voor zo'n groep. Misschien kun je contacten leggen via dit forum.

Groeten, Anna

koffie!
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 03, 2014 6:42 pm

Norwoodgroep Friesland

#18 Bericht door koffie! » di jan 24, 2017 12:28 pm

Hallo dames, froulju

Ik ben bezig met het opzetten van een Norwoodgroep in Leeuwarden. Er zijn nu enkele (goedkope) ruimtes waar ik uit kan kiezen. Welke avond het wordt staat dan ook nog niet vast. De groep zet ik op samen met iemand die net als ik ervaring heeft in het bijwonen van een Norwoodgroep. Heb je belangstelling laat het mij weten. Het is voor mij fijn om te weten hoeveel animo er is op het forum voor een groep in Friesland. Anders moet ik via een andere weg wat actiever bekendheid geven aan de groep.
Je kunt via deze site reageren of een mail sturen naar norwoodgroepleeuwarden@gmail.com.
Zodra er meer duidelijkheid is over de locatie en welke avond, geef ik dat op deze plek door.

Met vriendelijke groet, Alie
en misschien tot ziens

koffie!
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 03, 2014 6:42 pm

Re: Norwoodgroep Friesland

#19 Bericht door koffie! » di feb 14, 2017 1:48 pm

Hallo dames,

Maandag 27 februari 2017 is de allereerste meeting van de Norwoodgroep in Leeuwarden.
De locatie: Wijkgebouw Bilgaard, De Hooidollen 17, 8918 HV in Leeuwarden.
Tijdstip: Elke maandagavond van 19:30 - 21:30 (vakanties uitgezonderd)
Kosten: 13,00 E per jaar en 0,25 E per keer.

De groep bestaat nu uit 5 vrouwen en er is ruimte voor meer deelneemsters.

Nieuwe deelneemsters kunnen iedere week instappen. We stellen het wel op prijs als je even mailt voor deelname naar norwoodgroepleeuwarden@gmail.com. Om een goed idee te krijgen van wat de Norwoodgroep voor je kan betekenen, adviseren we je in ieder geval zes keer (liefst aansluitend) te komen.

Groeten Alie

koffie!
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 03, 2014 6:42 pm

Re: Norwoodgroep Friesland

#20 Bericht door koffie! » di okt 10, 2017 3:14 pm

Hallo dames,

Ik heb besloten om te stoppen met het organiseren van de bijeenkomsten van de Norwoodgroep in Leeuwarden. De groep bleef te klein. Wel heb ik hier weer veel van geleerd en vond het heel waardevol om zoveel leuke en bovenal sterke vrouwen te ontmoeten.
Met warme groet, Alie

Jane
Berichten: 1
Lid geworden op: za jun 02, 2018 9:55 am

Re: Norwoodgroep Friesland

#21 Bericht door Jane » za jun 02, 2018 10:14 am

Hallo, ik ben me net bewust van het feit dat ik de behoeften van hem belangrijker vond en naar die pijpen danste. :oops: Ik kom uit leeuwarden en zou graag met iemand er over praten. Weet dat er in Joure ook 1 is, maar kan daar niet komen. Vr. Gr.

Janettex
Berichten: 1
Lid geworden op: di jan 08, 2019 12:54 pm

Re: Norwoodgroep Friesland

#22 Bericht door Janettex » di jan 08, 2019 12:55 pm

Goedemiddag,

Ik woon in Leeuwarden en zou graag een zelfhulpgroep vinden.
Dus als je nog steeds opzoek bent hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Janette

Koeskopje
Berichten: 1
Lid geworden op: zo mar 24, 2019 8:25 am

Re: Norwoodgroep Friesland

#23 Bericht door Koeskopje » zo mar 24, 2019 8:32 am

Hoi,

Ik zoek ook steun om van mijn seksverslaving af te komen. Ik kan in Friesland niks vinden.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd de vriendschap met mijn ex te verbreken omdat ik kapot ga van verdriet. Hij heeft een nieuwe vriendin sinds mei.
Ik vergelijk hun relatie constant met de relatie die wij hadden. Maak mezelf helemaal gek. Maar t lukt me niet om alle contact te verbreken. Elke keer raak ik weer in paniek en krabbel ik terug.
Help!

Liefs, Erika

Plaats reactie