Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
-
Femke
Bericht
door Femke » do okt 14, 2010 5:00 pm
Beste mensen,
Wie oh wie kan mij aan een telefoonnummer helpen van iemand van de Norwoodgroep in Amsterdam? Er wordt nl. niet gereageerd op mijn email die ik naar het adres van de website heb gestuurd.
Alvast hartelijk dank.
M.v.g. F.
-
mel
Bericht
door mel » vr okt 15, 2010 6:56 pm
Ik heb ook gemaild maar nog niks gehoord. Misschien kunnen we elkaar vast steunen via prive berichten hier?
-
Anna
- Site Admin
Bericht
door Anna » za okt 16, 2010 1:27 pm
Ik heb e-mail contact gehad met de contactpersoon van de Norwoodgroep in Amsterdam. Ze is net terug van vakantie en als het goed is hebben degenen die een e-mail hadden gestuurd inmiddels antwoord van haar gekregen.
Anna
-
Kim
Bericht
door Kim » di okt 16, 2012 1:13 pm
Ik heb vorige week maandag een mail gestuurd naar het mailadres van de norwoodgroep Amsterdam zuid, maar heb nog niks teruggehad. Het kan zijn dat ze op vakantie is. Weet iemand hoe ik op een andere manier aan een telefoonnummer of e-mailadres kan komen om me te kunnen aanmelden?
Kim
-
Anna
- Site Admin
Bericht
door Anna » do okt 18, 2012 1:07 pm
Hallo Kim. Ik heb je bericht ook nog een keer doorgestuurd. Het zou best kunnen dat ze op vakantie is, want ik zie aan de berichten hierboven dat dat twee jaar geleden om deze tijd ook zo was. Ik vermoed dat jij dat ook zag.
Ik zal het even in de gaten houden.
Groet, Anna
-
Anna
- Site Admin
Bericht
door Anna » vr okt 19, 2012 2:50 pm
Hallo Kim. Ik had jouw oproep doorgestuurd naar de contactpersoon van de Norwoodgroep in Amsterdam. Zij schrijft terug dat ze de afgelopen maand geen e-mail heeft ontvangen van iemand met de naam Kim. Dus er is kennelijk iets mis gegaan. Ik zou het gewoon nog een keer proberen.
Groet, Anna