Robin Norwood - Waarom ik Waarom dit Waarom nu

Heb je een boek gelezen waar je veel aan had, meld het hier en vertel waarom.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Lotus
Berichten: 165
Lid geworden op: za mei 11, 2013 8:22 pm
Locatie: Hengelo Ov

Robin Norwood - Waarom ik Waarom dit Waarom nu

#1 Bericht door Lotus » ma jun 05, 2017 1:13 pm

Robin Norwood heeft met haar boek Als hij maar gelukkig is voorgoed onze ideeën over liefde en relaties veranderd.
Ze heeft er een diepgaande invloed mee uitgeoefend op het leven van miljoenen lezers over de hele wereld.
Nu, in Waarom ik Waarom dit Waarom nu, neemt zij haar lezers mee op een reis naar het rijk van de geest. Ze biedt een revolutionair nieuwe kijk op allerlei vormen van tegenspoed, verdriet en nare ervaringen die we in ons leven tegenkomen.
Wie heeft zich nog nooit de volgende vragen gesteld: Waarom overkomt mij dit? Wat is de zin van het lijden? Wat probeert mijn lichaam me te vertellen? Wat word ik geacht hier op aarde te doen?
In heldere taal en met voorbeelden uit haar eigen leven en haar praktijk bespreekt Robin Norwood allerlei onderwerpen, zoals: de voorbestemde aard van alle belangrijke emotionele relaties; karma; hoe we onze ouders en de omstandigheden van onze geboorte uitkiezen; de relatie tussen onze vorige levens en onze huidige problemen; de verschillen tussen oude en jonge zielen; verslaving als weg naar transformatie.
Robin Norwood leert ons inzien dat onze ziel er een bedoeling mee heeft wanneer we met tegenspoed geconfronteerd worden.
En wanneer we dat beseffen, kunnen we bewuster omgaan met ons lot en ons leven.

(overgenomen van de achterflap)
Fall down seven times, stand up eight.

Anna
Site Admin
Berichten: 18423
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Robin Norwood - Waarom ik Waarom dit Waarom nu

#2 Bericht door Anna » ma jun 05, 2017 4:53 pm

Bedankt voor het noemen van dit boek, Lotus. Misschien ten overvloede, de boeken van Robin Norwood staan ook op de Norwoodgroep website genoemd en beschreven:
https://www.norwoodgroep.nl/#_DE_BOEKEN_VAN

Plaats reactie